CMS og annonceringsystem

Tags:    php

Hej brugere.

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt på vej med dette.

Jeg skal bruge et CMS system, som blandt andet kan varetage testsudgivelser og muligvis nyheder. Det skal ikke styre siden overordnet, men f.eks. have en brugergrænseflade, hvor man kan indtaste sine tekstudgivelser, og så f.eks. linke til dem på udvalgte sider på webstedet.

Er der nogen, som har erfaring med et sådanne?

Og så leder jeg efter et godt annonceringssystem, som kan fungere med de mest almindelige ting. Der er f.eks. bannerotation, aflæsning af udgående kliks på banneret mm.

Det må evt. godt koste 50-100 dollars, men det må selvfølgelig også gerne være gratis.

Jeg håber på lidt input. På forhånd mange tak.

PhpNuke?

http://phpnuke.org/

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Jeg har taget et kig på deres hjemmeside og ser at de skriver:

"PHP-Nuke is a news automated system specially designed to be used in Intranets and Internet. The Administrator has total control of his web site, registered users, and he will have in the hand a powerful assembly of tools to maintain an active and 100% interactive web site using databases."

Kan det så også håndtere f.eks. andre udgivelser, som tests og artikler?

Hvis du har erfaring med det, kunne jeg så lokke dig til at skrive ldit om det?

Det kan ikke bruges som annonceringssystem, kan det?

Hej brugere.

Jeg håber I kan hjælpe mig lidt på vej med dette.

Jeg skal bruge et CMS system, som blandt andet kan varetage testsudgivelser og muligvis nyheder. Det skal ikke styre siden overordnet, men f.eks. have en brugergrænseflade, hvor man kan indtaste sine tekstudgivelser, og så f.eks. linke til dem på udvalgte sider på webstedet.

Er der nogen, som har erfaring med et sådanne?

Og så leder jeg efter et godt annonceringssystem, som kan fungere med de mest almindelige ting. Der er f.eks. bannerotation, aflæsning af udgående kliks på banneret mm.

Det må evt. godt koste 50-100 dollars, men det må selvfølgelig også gerne være gratis.

Jeg håber på lidt input. På forhånd mange tak.

Hvad med Mambo?

http://www.mamboserver.com/

Der kan du skrive artikler, nyheder, links og meget andet, den har også et indbygget annonceringssystem...

Hilsen
Jan S.

Jan S: Mambo har egen design, som man skal bygge siden op omkring så vidt jeg kan se. Findes der ikke et tilsvarende, hvor man blot skriver tingene ind og så f.eks. bruger include til at inkludere det på siderne?
Altså et system der kan varetage formateringen af f.eks. tests og nyheder, men ikke fungerer som et komplet CMS system. Jeg ved ikke hvad man kalder det.

Hjemmesiden det skal bruges på findes nemlig allerede.

Og kan I evt fortælle mere om PHP-Nuke? Kan det fungere på den måde?

Ingen?

t