Cookies

Tags:    php

Er der ikke nogen der har en kode eller en side hvor man kan hente et script der gør sådan når man trykker på krydset i vinduet, så sletter den cookie filen.....

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du sætter bare "time" til 0

<?php
setcookie (
"navn",
"værdi",
0,
//0 betyder slet ved lukning

)
?>
>>>Swiatecki<<<

Er der ikke nogen der har en kode eller en side hvor man kan hente et script der gør sådan når man trykker på krydset i vinduet, så sletter den cookie filen.....

Jeg tror det vil være mere oplagt at bruge Sessions der. De bliver også slettet når browseren bliver lukket.

Mvh. Emilbp

Hvordan vil det virke når browseren er ved at blive lukket ned?

Cookien (Kaldet en Session Cookie) slettes fra brugerens browser.

Hvis du tænker på om du kan få browseren til at sladre om hvornår browseren lukkes eller brugeren navigerer væk fra din side, så er svaret nej, det kan man ikke.

du sætter bare "time" til 0

<?php
setcookie (
"navn",
"værdi",
0,
//0 betyder slet ved lukning

)
?>
>>>Swiatecki<<<

Hvordan vil det virke når browseren er ved at blive lukket ned?

Det kunne jo godt være der var et script der gjorde sådan når man trykkede på luk knappen at den så fjernede eller ændrede i cookie koden, men det kan også være lige meget!

Problemmet er løst, jeg slettede bare den som sletter cookien efter en bestemt tid.
Så når man trykekr kryds, sletter den cookien....

Problemmet er løst, jeg slettede bare den som sletter cookien efter en bestemt tid.
Så når man trykekr kryds, sletter den cookien....

Var det bare det du mente? Det var jo hvad Nicholas Swiatecki oprindeligt foreslog.

LUKKET

t