Hvad nu hvis du kun har betalt for en bil der kan køre ned af bakke?
Det jeg mener er at man typisk betaler for de ydelser man får, der er INGEN der arbejder gratis. Du går heller ikke ned i brugsen og fylder kurven op med varer, og kun vil betale for en del af dem!
MAN FÅR HVAD MAN BETALER FOR!
Naturligvis skal man give brugeren en god oplevelse, alle de kunder jeg har kontakt med til dagligt er glade for deres produkt også selv om det ikke overholder diverse standarder eller lignende. Der har kunden også haft en god oplevelse, men det har været i planlægningsfasen, hvor man gennemgår de krav og de ideer brugeren har til sitet (og det har kunden i denne tråd sikkert også været igennem). Det er også her ting som validation fremkommer, hvis det er et krav til siden.
(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto
Nævner du muligheden for dine kunder, og sætter dem ind i hvilken betydning det har og kan have? Kan være jeg er opdraget forkert, men følger altid standarden
Forstår det lidt at du ville tage xx antal tusinde mere for at gå hele linen ud i dit produkt.
Hvis en person kom til mig og spurgte mit til råds angående en firma, ville jeg tjekke referencerne ud, og faldt jeg over sådan noget, som det omtalte firma har lavet i dette tilfælde, ville jeg aldrig kunne sige god for det.
Anders!