MySQL export

Tags:    php

Hej

Er der en der har/kender en funktion ala den i PHPMyAdmin der kan exportere hele eller dele af en DB med komplette inserts.

Jeg spørger fordi jeg godt kunne tænke mig at bruge det i forbindelse med noget "auto backup".

Jeg har selv lavet en kode der generere en sql fil, men der sniger sig fejl ind en gang imellem.

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej

Er der en der har/kender en funktion ala den i PHPMyAdmin der kan exportere hele eller dele af en DB med komplette inserts.

Jeg spørger fordi jeg godt kunne tænke mig at bruge det i forbindelse med noget "auto backup".

Jeg har selv lavet en kode der generere en sql fil, men der sniger sig fejl ind en gang imellem.

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Måske det muligt at finde den function der gør det i phpmyadmin vis man har lidt tålmodighed?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Måske det muligt at finde den function der gør det i phpmyadmin vis man har lidt tålmodighed?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
Msn: K_r0y@hotmail.com
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Tror det ikke, er ret sikker på at phpmyadmin bruger mysqldump.exe til at foretage exporten.
MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

den version af phpmyadmin kan godt tage kopi af både tables og indholdet af disse...

den version af phpmyadmin kan godt tage kopi af både tables og indholdet af disse...

Det er jeg klar over, det var heller ikke det spørgsmålet omhandlede.

Problemstillingen er at mysql bruger en mysql.exe til at foretage den export. dette er ikke muligt at bruge hvis du ikke har rettigheder til apache conf.

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

t