PHP fejl (Warning: fopen(): SAFE MODE Restriction in effect.)

Tags:    php

Hej Alle

Jeg har et problem med min hjemmeside.. Jeg har fornyligt sidde og lavet lidt hjemmeside på www.zule.dk men lige pludselig har jeg en php fejl på alle siderne der hedder .php. (meget underligt)

Den kommer med følgende fejl på alle sider:
Fold kodeboks ind/udKode 

Er der nogle der kan hitte ud hvad fejlen er ? eller er det måske min udbyder den er gal med? Jeg har web10 - Unix.

Håber i kan hjælpe..

mvh
Tommy
www.zule.dk

Når safemode er sat til kan du kun åbne filer der er på dit eget webhotel. Måske er det det der er problemet?

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Når safemode er sat til kan du kun åbne filer der er på dit eget webhotel. Måske er det det der er problemet?

Jamen det er på samtlige sider som er lave som php. Jeg har nok 1000 filer på hjemmesiden pga der ligger mange andre sider som er på domænet. prøv f.eks at tjekke sidde:

www.zule.dk
www.zule.dk/nyskieliten2/htm
www.zule.dk/ny4/
http://zule.dk/skole/bentboef/

Det er på alle sider fejlen opstår.. Hvordan kan det være? For alle filerne ligger lirekte på siden.

mvh
Tommy
www.zule.dk

Jamen det er på samtlige sider som er lave som php. Jeg har nok 1000 filer på hjemmesiden pga der ligger mange andre sider som er på domænet. prøv f.eks at tjekke sidde:

www.zule.dk
www.zule.dk/ny4/

Det er på alle sider fejlen opstår.. Hvordan kan det være? For alle filerne ligger lirekte på siden.

mvh
Tommy
www.zule.dk

På alle siderne er det jo benchmark_append.php der fejler (Var det ikke det den hed?), så jeg tror du skal kigge i den efter noget som kunne aktivere den fejl.

Mvh. Emilbp

www.zule.dk
www.zule.dk/ny4/

mvh
Tommy
www.zule.dk

På alle siderne er det jo benchmark_append.php der fejler (Var det ikke det den hed?), så jeg tror du skal kigge i den efter noget som kunne aktivere den fejl.

Mvh. Emilbp

Ja men det sjove er at jeg har ikke nogen fil der hedder benchmark_append.php eller nogle af det den fejler i.. Jeg har lige prøvet at oprette en php fil mere som er helt tom. den indeholder kun : <?php ?> og alligevel kommer den samme fejl som på alle de andre sider.. hmm??? nogen forklaring?

Lyder som om web10 har smidt et benchmark script af en art ind, og har sat auto_append osv i php.ini til at include den automatisk. De har så bare glemt at deres safe_mode indstillinger forhindrer dig i at køre den fil. Brok dig til web10 og bed dem teste deres nye features bedre næste gang.
--
Thus, I conclude

Lyder som om web10 har smidt et benchmark script af en art ind, og har sat auto_append osv i php.ini til at include den automatisk. De har så bare glemt at deres safe_mode indstillinger forhindrer dig i at køre den fil. Brok dig til web10 og bed dem teste deres nye features bedre næste gang.
--
Thus, I conclude

Hmm ja det lyder rigtig nok, for problemet er løst. Det har rettet sig selv. Dvs at jeg tror Web10 selv fandt fejlen..

Men ellers tak for kommentarene

t