Lukning af vindue..

Tags:    php

Hej,
nogen der kan give mig en kode, som lukker det åbnede vindue.. Det skal virke for både IE og Firefox..?

--------------------
Teaching is nessesary for others to learn.

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,
nogen der kan give mig en kode, som lukker det åbnede vindue.. Det skal virke for både IE og Firefox..?

--------------------

Du kan bruge:

Fold kodeboks ind/udKode 

Såfremt at det er et vindue din side selv har åbnet (dvs. som en popup), og hvis brugeren ikke har slået det fra i sine settings(mener jeg er muligt). Er det ikke et vindue din side selv har åbnet, tror jeg ikke du har mulighed for at lukke den, uden at brugeren bliver spurgt om lov - hvilket jeg også finder ganske forståetligt.

---
Hilsen Anders

Den kode har jeg, og den hjælper ikke altid.. Der må da være en kode der gør.. :D
--------------------

PHP er et serverside sprog. Det udfører kommandoer inden det når frem til browseren. Derfor kan sådan noget kun laves i javascript. Og jo koden der burde altid virke, medmindre man har slået javascript fra. Man skal vist godt nok sige jeps til at lukke.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

Nu er det mig der er fjolled.. Det må i meget undskylde..

Det var ikke at lukke vinduet jeg havde problemer med, men at lade den åbne vindue, når man lukker vindue.. Har denne kode:
------------------
<body onunload="window.open('http://shocknews.dk/community/logud.php', '_blank', 'resizable=0,HEIGHT=50,WIDTH=200');">
------------------
Er rimelig sikker på, den kun virker i IE.. Kunne det tænkes der fantes en der gjorde i alle. Den skulle måske være bygget i java?

--------------------

t