Mobiludvikling!

Tags:    php

Er det muligt at udvikle en SMS gateway, så man modtager penge, med lige så høj sikkerhed som eks. Arto. og ewire.dk har, det samme med Dankort's gateways.!

(.'~[veile]~'.)

[Redigeret d. 10/11-05 15:28:52 af Veil-]

6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
betalingssystemer er normalt meget dyre at hoste og udvikle selv da du skal have diverse sikkerhedsgodkendelser inden du kan modtage betaling fra dine brugere. Du kan istedet kigge på www.wannafind.dk eller www.dibs.dk de tilbyder nogle forholdsvis billige systemer der skulle være nemme at integrere i sin kode. Det skal dog siges at jeg ikke selv har arbejdet med det.

du kan jo prøve at kikke på det her og se om du kan bruge det til noget det er freeware og efter min hurtigt kikket det igennem ser det ud som om du kan lave din egen sms gateway men har ikke prøve

http://www.freedownloadscenter.com/Business/Misc__Applications/SMS_Studio_Demo.html

det er freeware

jeg forstår godt nok ikke dit spørgsmål

Har ændret spørgsmålet

(.'~[veile]~'.)

Jae... men de kører joh over SSL sikkerheds kryptering, er det ikk nogt man selv kan udvikle den sikkerhed. og alt som kommer bag efter
Og jeg vil også meget gerne lærer at udvikle systemet

(.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'~[veile]~\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'.)

[Redigeret d. 10/11-05 17:04:01 af Veil-]

du skal bare bruge en sms gatway account fra et sted eller købe en mobil og selv sætte det til vist nok

t