kan ikke se fejlen. plz help

Tags:    php

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har prøvet alt synes jeg. men forstår ikke hvorfor den siger
Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 07/11-05 21:16:11 af Caspar]

10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg kunne forestille mig, at fejlen ligger i linien

Fold kodeboks ind/udKode 

Med mindre du er ude efter poster, hvor admin-kolonnen er lig kolonnen, hvis navn indeholdes af variablen $_REQUEST['admin'], vil det mest oplagte bud være, at du har glemt citationstegnet omkring samme.
Prøv:

Fold kodeboks ind/udKode 

Du bruger $_REQUEST['admin'] som om det var et tal, og da det er $_REQUEST, kan du ikke vide hvad den indeholder, det er en sikkerhedsfejl. Sørg for at det er et tal:

intval($_REQUEST['admin'])

Har du husket at udskrive fejlen? (se faq)

Har du husket at udskrive fejlen? (se faq)

ja det har jeg :( og kan ikke finde noget der ligner det problem jeg har

Tænk dig om. Har du et problem, er det nemmere for os andre at løse det, hvis du fortæller hvad det går ud på. Du siger der er en fejlbesked, så skriv her, hvad der står i den.

Tænk dig om. Har du et problem, er det nemmere for os andre at løse det, hvis du fortæller hvad det går ud på. Du siger der er en fejlbesked, så skriv her, hvad der står i den.

har jeg også skrevet :D men kan godt skrive det igen

Fold kodeboks ind/udKode 

Ikke den fejl, har du overhovedet prøvet at udskrive den fejl, der skjuler sig bag fejlen du har skrevet? (se hvordan du kan få den frem i faq'en)

Ikke den fejl, har du overhovedet prøvet at udskrive den fejl, der skjuler sig bag fejlen du har skrevet? (se hvordan du kan få den frem i faq'en)

nåår sry.

Fold kodeboks ind/udKode 

kan det tænkes at din tabel hedder Bnc_admin eller bnc_admin og ikke bncadmin, kan jo se at din kunde tabel hedder Bnc_kunder?
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

takker nu er fejlen væk :)

Men nu skriver den det den skal. jeg vil have den til og vise de "bnc¨s" som den admin har lavet som jeg vælger i den form.

t