Mere sikkerhed i mail formular

Tags:    php

Jeg har i en tid modtaget en række intetsigende beskeder fra min hjemmeside, beskeder hvor et eller andet jalla foran @anakin.dk er sat som afsender, og dette kunne jeg godt tænke mig at kunne sætte en stopper for.

Er der en venlig sjæl der kan indsætte en blokade mod afsenderadresseer fra mit domæne, og yderligere sætte f.eks. 2-3 godkendte adresser ind, så dem der har emailadresser hos mig, dog kan sende en hilsen???

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har i forvejen en IP log lagt i, men den er jo til lind nytte når det er fra et nyt IP nummer hver gang. Til dags dato har jeg modtaget 36 mails med volapyk foran @anakin.dk og det er træls.

Mit web/mailhotel har deaktiveret fang-alt-adresser, men det er stadig træls at se på..

Hilsen Frank

[Redigeret d. 29/10-05 23:49:50 af Frank]

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du ikke få det blokket med en if sætning ? noget like:
Fold kodeboks ind/udKode 

ved ikke om det virker, har nemlig aldrig prøvet at bruge det... men sån jeg ville tro det skulle laves!

Kan du ikke få det blokket med en if sætning ?

Tjo, der er jo en masse IF sætninger på indholdet, men dit forslag udløser "Parse error" - Noget bestemt sted denne stump kode skal indsættes??

Hilsen Frank

Kan du ikke få det blokket med en if sætning ?

Tjo, der er jo en masse IF sætninger på indholdet, men dit forslag udløser "Parse error" - Noget bestemt sted denne stump kode skal indsættes??

Hilsen Frank

Jeg ved det ikke :S Men vil prøve at se på det senere hvor jeg har bedre tid!

..vil prøve at se på det senere hvor jeg har bedre tid!

?

Hilsen Frank

t