Hvorfor kan jeg ikke bruge

Tags:    php

Hvorfor kan jeg ikke bruge header funktionen ...

Jeg har arbejdet på login systemer i meget langt tid, og kommet frem til at header er hurtugere ind javascript! men når jeg så laver mit login script, og det kører også som det skal, li indtil at jeg klikker på min knap login! så bliver jeg på check_user.php men i princippet burde jeg havne på login_success.php

Ved ikke men kan der være noget galt med min kode...

Fold kodeboks ind/udKode 

eller er det min udbyder som der noget i vejen med! Udbyder b-one.dk

vil meget gerne have noget hjælpe til mit problem, der jeg helst vil kører med md5 engabgskryptering!

(.\\'~[veile]~\\'.)

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den gir igen fejl melding, ved sku ikk om den når så langt, det burde den joh bar gør!

(.\\'~[veile]~\\'.)

Well, hvis du får en helt blank side, kan det nemt skyldes du har en syntaksfejl et sted; sådan er den dejligt latterlige b-one opsætning desværre (ihf. på den af deres servere jeg har arbejdet med).
Men headers virker da i det mindste, der er dog absolut heller ingen grund til at deaktivere dem.

----
Weblog: http://skalske.dk

Kommer der en fejlmelding?
Er du sikker på at den når til det sted hvor den skal køre "header()"?

Den gir igen fejl melding, ved sku ikk om den når så langt, det burde den joh bar gør!

(.\\'~[veile]~\\'.)

(.\\'~[veile]~\\'.)

Men det er jo ikke helt sikkert.
Prøv at debugge lidt. Smid nogle echos ind engang imellem, for at se om den når der til.
Mit gæt er at den stopper før.

Det vil sige du anbefaler mig at vælge en anden udbyder!

(.\\'~[veile]~\\'.)

Det vil sige du anbefaler mig at vælge en anden udbyder!

Jeg kan på ingen måde anbefale B-One, nej. Men du bør kunne løse dette problem, ved at fikse din kode (hvad den så end fejler :-)).

----

[Redigeret d. 30/10-05 04:39:35 af Allan Rasmussen]

Well, hvis du får en helt blank side, kan det nemt skyldes du har en syntaksfejl et sted; sådan er den dejligt latterlige b-one opsætning desværre (ihf. på den af deres servere jeg har arbejdet med).

Det hænger nok sammen med at det er en sikkerhedsrisiko at printe fejlmeldinger ud. De hjælper trods alt også crackere med at finde huller. Hvis du vil have vist fejlmeldingerne, så prøv:

error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',true);

Der er ingen grund til at skifte udbyder pga så lidt. Det handler bare om at kigge i en php.ini og læse manualen.
--
Thus, I conclude

Det hænger nok sammen med at det er en sikkerhedsrisiko at printe fejlmeldinger ud. De hjælper trods alt også crackere med at finde huller. Hvis du vil have vist fejlmeldingerne, så prøv:

error_reporting(E_ALL);
ini_set('display_errors',true);

Ovenstående har jeg såmænd forsøgt, men det gør ingen forskel. Derfor er det en hjernedød opsætning, og faktisk en så uacceptabel stor fratagelse af almindelig funktionalitet, at man fint kan argumentere for det er grund nok til at finde en anden udbyder.

Sikkerhed er vigtigt, men skal ikke gå frem for alt.

----

t