AGH!! :S

Tags:    php

Ja jeg laver hjemmesider, og har gjort det meget, men det er slet ikke det problemet handler om. Jeg har selvfølgelig php, mysql, apache osv. på min computer så jeg kan se det jeg laver. MEN nu er der kommet noget i vejen, hver gang jeg går ind på en af mine sider kommer denne side op: http://www.quickbrowsersearch.com/apps/eps/eps.cgi?s=http%3A//localhost/danrum/inside/index.php
Jeg kan gå ind på alle andre sider jeg har lavet på min computer, men ikke den der. og jeg kan ikke gøre noget :S!!! Hader sådan nogle lorte search ting... jeg har kørt virus og spyware, så det kan ikke være det... Hvad skal jeg gøre o.O? - undskyld den kom ind under det her forum, hvis admin ser så bare slet den så smækker jeg den op på diverse :)

[Redigeret d. 21/10-05 12:10:54 af Dennis]

9 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg vil gætte på at du får den der underlige side i IE. Det har jeg nemlig selv været udsat for at den kan finde på. Har du prøvet at vise siden i en browser, som kommer med lidt mere sigende fejlbeskeder?

Læste forkert. Sorry

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

[Redigeret d. 21/10-05 12:20:45 af Jonas (Decko)]

1: Jeg bruger firefox, IE sux. Men der får jeg den også.
2: Jeg har prøvet at se om det var firefox og brugte IE og testede, samme resultat.
3: Når jeg får siden kommer der et banner hvor (jeg tror) der står noget med at et xml dokument er tilknyttet til siden. Men det forsvinder UTROLIG hurtigt....

Så må det næsten være et eller andet junk du har på computeren, med mindre det er hjemmesiden selv, der sender dig videre. Har du nogle eksterne scripts/bannere på siden?

Så må det næsten være et eller andet junk du har på computeren, med mindre det er hjemmesiden selv, der sender dig videre. Har du nogle eksterne scripts/bannere på siden?

overhovedet ikke. Alt er hjemmebiks. det er underligt. Jeg vil tro det er en spyware, men fatter ikke jeg ikke kan finde den så.. -_-

Det lyder lidt som en slags inficering af en art ja...
Hvad hvis du prøver at omdøbe mappen hvor din side ligger i fra "mappenavn" til "mappenavn_", eller lign.?

Hvad hvis du prøver at omdøbe mappen hvor din side ligger i fra "mappenavn" til "mappenavn_", eller lign.?

Har jeg prøvet. Den gør det samme... :/

Har jeg prøvet. Den gør det samme... :/

Startet serveren? Har du været inde i tilføj/fjern programmer og se hvad der er blevet smidt ind og kørt msconfig og set hvad den starter op med?

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Jeg fandt ud af det. Det var en redirect fejl (altså HEADER(); fejl)
af en eller anden grund fik jeg ikke fejl meddelsen men den der quicksearch side (kan det være helt lovligt det de havde gang i o.O?), men anyways, det virker. :D

t