slet ved hjælp af check box

Tags:    php

Hey en kan hjælpe med et lile script ? Mit ønske er at få en side med en oversigt over kunder, med en slet del via en check box foran deres navn, en der kan hjælpe ?

Så som noget lign. dette:
http://udvikleren.dk/thread.php?techid=6&f=6&t=2755&searchword=checkbox

Fatter hat af den tråd :( siden vil ikke vise navne og den laver fejl hele tiden , har læst tråden 2 gange men fatter hat endnu :(

[Redigeret d. 12/10-05 22:31:50 af Caspar]

Noget i den her retning, det kun et exsemple du skulle selvfølgelig have lave html tabellen ud fra et ud træk af en table, hvor værdien i checkboxene skulle være primær nøglen i database tabellen, hvis det er en sammen sat nøgle bliver bliver det lidt svære.

Fold kodeboks ind/udKode 

-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

[Redigeret d. 13/10-05 14:55:29 af Nørden]

Noget i den her retning, det kun et exsemple du skulle selvfølgelig have lave html tabellen ud fra et ud træk af en table, hvor værdien i checkboxene skulle være primær nøglen i database tabellen, hvis det er en sammen sat nøgle bliver bliver det lidt svære.

Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 13/10-05 14:55:29 af Nørden]

okay, men den skal jo hente fra mysql og ikke det jeg skriver i scriptet :( nu står der jo bare bent også

Noget i den her retning. Som jeg også mener jeg sagde i foregående post
Fold kodeboks ind/udKode 

jeg har fået lavet noget sammen, men den vil ikke slette når jeg kliker på slet knappen,

Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 13/10-05 17:28:44 af Caspar]

t