Ny gæstebog

Tags:    php

Jeg kunne godt tænke mig at få lavet en ny og forbedre dagbog, og meget gerne ud fra mine egne specifikationer, jeg har en eksisterende, men den er ikke ret godt skruet sammen, koderne er noget værre rod og designet halter enormt.

Hvad skal det koste at få en til at lave sådan en, med samme log ind som min nuværende kogebog.

Hvad skal det koste mig at få lavet? Jeg har forestillet mig 50 point til at starte med, og evt. et moderat beløb for resten..

Koderne skal kunne inkluderes i det nuværende design, dvs. de skal kunne klare at blive lagt ind mellem 'start.php' og 'end.php'

Hilsen Frank

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Vil nok be dig, om at læse disse artikler først, inden du sir du ikke
fatter sproget!
artikel 1
http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=32&techid=6

artikel 2
http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=33&techid=6

men hvis du stadig ikke fatter sproget efter du har læst dette, så kan jeg godt lave det for dig... for et 500 kroner... =D

Http://www.gamedev.net That is a very good site, to learn all about game programming

1: Du skal ikke forvente at vi kender til din side og dens opbygning. Så du må fortælle lidt mere om den og komme med et link til den.

2: Tror du nogen ville lave det for udv point?

1: Du skal ikke forvente at vi kender til din side og dens opbygning. Så du må fortælle lidt mere om den og komme med et link til den.

Jeg tvivler på nogen vil lave det til dig for fjollede point, det kommer til at koste $$ hvis du ikke gider sætte dig ind i tingene selv.

Hvad skal det koste mig at få lavet? Jeg har forestillet mig 50 point til at starte med, og evt. et moderat beløb for resten..

Jeg tvivler på nogen vil lave det til dig for fjollede point, det kommer til at koste $$ hvis du ikke gider sætte dig ind i tingene selv.

Hvilken del af første quote angiver jeg at jeg ikke vil betale $$ for at få det lavet jeg gerne vil?? Måske at jeg havde forestillet mig Dkr. i valuta, men udover det, så har jeg ikke skrevet noget om at jeg forventer den gratis.

2. Udv. point var en begyndelse, som jeg også skrev, for mig er det ligemeget med de point, jeg tjener dem ikke da mine programmeringsevner ikke rækker til at svare nogen herinde., hvilket leder mig til svar på 3. quote:

3. Jeg 'kan ikke' selv, har prøvet flere gange, men fatter ganske enkelt ikke sproget, og har ikke tiden til at sætte mig ind i det, men det forhindrer mig vel ikke i at betale andre til at lave det for mig? Hvis alle kunne eller var tvunget til at lave deres ting selv, var der jo ikke noget der hed freelance.

Jeg lægger heller ikke skjul på at jeg hellere betaler andre for at lave de ting jeg gerne vil have, frem for selv at skulle bruge flere år på at lære det, for det hverken gider eller har jeg tid til. 3 børn tager rigeligt af tiden til at kunne 'studere/læse/ en ny uddannelse på, og hvis du/I ikke kan acceptere det, hvorfor så svare på min 'bøn'.

Såfremt der var interesserede til min bøn om en online dagbog, kunne de jo få strukturen og hvordan mine sider er skruet sammen, men det sidste svar her ser jeg ikke nogen pointe i, ud over et syrligt udbrud fordi jeg ikke selv magter at skrive det php jeg skal bruge.

Jeg håber ikke jeg er den eneste herinde der ikke kan selv, da det er min opfattelse at man kan søge/få hjælp til sine problemer netop i dette ganske geniale forum for 'os sløve i web-noget'.

Hilsen Frank

For et par kr. 500,- så når vi ihvert fald langt
Http://www.gamedev.net That is a very good site, to learn all about game programming

Vil nok be dig, om at læse disse artikler først, inden du sir du ikke fatter sproget!
artikel 1
artikel 2

Det er fint nok med artikler, og jeg har skam også læst de fleste af dem, men når jeg så skal læse dem igen næste gang jeg får et øjeblik til at lave lidt hjemmeside, så mister jeg hurtigt lysten til at forsøge. Jeg kan til nød rette lidt i koderne her og der, men min hjerne er ganske enkelt ikke skabt til den slags tegn og kruseduller. Eller også er al kapaciteten brugt på wolfram, baggas, IR/UL, RF316... hvor meget af det siger nogen af jer noget som helst ??

Jeg har ganske enkelt ikke tiden til at sætte mig ned og lære det, dvs. jeg læser et par artikler nu, men farer vild i hvad af det i artiklerne jeg kan/skal bruge til mine egne funktioner, men da jeg gerne vil gøre brug af funktionerne, er jeg nødsaget til at få 'andre' til at gøre arbejdet for mig.

Så hvis der er en med et seriøst bud på dette, så kan han/hun jo skrive til mig, så vil jeg gerne forklare lidt om strukturen og log ind, og se om ikke der kan stables en aftale på benene. Indtil da kan jeg kun vente.....

Hilsen Frank

Som jeg har skrevet før, er vi meget langt med 500 kr.
så skriv til mig over det interne besked system... så findr vi ud af nogt

Som jeg har skrevet før, er vi meget langt med 500 kr.

Jeg er blevet snydt før med en gæstebog der kostede mig en pæn slat kr. som jeg senere har fundet ud af var et rip fra webcafén, så 500,- synes temmelig dyrt set fra mine øjne, medmindre den er skrevet så godt og i så god harmoni med min egen opsætning.

Så det vil jeg da overveje.

Hilsen Frank

t