Hvad skal det koste mig at få lavet? Jeg har forestillet mig 50 point til at starte med, og evt. et moderat beløb for resten..
2: Tror du nogen ville lave det for udv point?
Jeg tvivler på nogen vil lave det til dig for fjollede point, det kommer til at koste $$ hvis du ikke gider sætte dig ind i tingene selv.
Hvilken del af første quote angiver jeg at jeg ikke vil betale $$ for at få det lavet jeg gerne vil?? Måske at jeg havde forestillet mig Dkr. i valuta, men udover det, så har jeg ikke skrevet noget om at jeg forventer den gratis.
2. Udv. point var en begyndelse, som jeg også skrev, for mig er det ligemeget med de point, jeg tjener dem ikke da mine programmeringsevner ikke rækker til at svare nogen herinde., hvilket leder mig til svar på 3. quote:
3. Jeg 'kan ikke' selv, har prøvet flere gange, men fatter ganske enkelt ikke sproget, og har ikke tiden til at sætte mig ind i det, men det forhindrer mig vel ikke i at betale andre til at lave det for mig? Hvis alle kunne eller var tvunget til at lave deres ting selv, var der jo ikke noget der hed freelance.
Jeg lægger heller ikke skjul på at jeg hellere betaler andre for at lave de ting jeg gerne vil have, frem for selv at skulle bruge flere år på at lære det, for det hverken gider eller har jeg tid til. 3 børn tager rigeligt af tiden til at kunne 'studere/læse/ en ny uddannelse på, og hvis du/I ikke kan acceptere det, hvorfor så svare på min 'bøn'.
Såfremt der var interesserede til min bøn om en online dagbog, kunne de jo få strukturen og hvordan mine sider er skruet sammen, men det sidste svar her ser jeg ikke nogen pointe i, ud over et syrligt udbrud fordi jeg ikke selv magter at skrive det php jeg skal bruge.
Jeg håber ikke jeg er den eneste herinde der ikke kan selv, da det er min opfattelse at man kan søge/få hjælp til sine problemer netop i dette ganske geniale forum for 'os sløve i web-noget'.
Hilsen Frank