script der finder alder virker ikke helt -hjælp søges

Tags:    php

Hej alle her på udvikleren jeg har et mindre problem med et script der skal finde alderen på en profil på siden scriptet ser således ud:

(tal):: <-- viser linie nummer
Fold kodeboks ind/udKode 

udtræk på siden ser således ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

okay så kommer vi til det sjove anyway det syntes jeg det er, den viser fint folks alder VIS de dog er 35 eller derunder så snart en profil sætter sin alder til at være mere end 35 så udskriver min side denne lille fejl til mig:

Warning: mktime() [function.mktime]: Windows does not support negative values for this function in d:\\apache\\htdocs\\webmeta\\profiles.php on line 61

det er så her jeg står af for jeg forstår ikke den laver denne fejl håber der er nogle herinde som kan hjælpe mig og forklare hvor mit problem ligger på forhånd tak

[Redigeret d. 05/10-05 23:02:48 af Lars]

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Grunden til at der er smilies i koden er at der nogle steder f.eks. står ([0-9]+):([0-9]+)
Vil give
([0-9]+) SurSmiley [0-9]+)

http://dk2.php.net/manual/da/function.mktime.php : Negative timestamps are not supported under any known version of Windows. Therefore the range of valid years includes only 1970 through 2038.

Hilsen Mathias

Den laver nogle smilies i stedet for noget kode dette ved jeg ikke lige hvorfor den gør...!

Tak for dit svar de 60 points er på vej til dig og så må jeg jo finde mig en anden løsning til mit alder script

t