Nogle som gidr at lave en form

Tags:    php

Jeg har læst en artikel på nettet om et membership system, og der kommer igen formel inde, og jeg er lkidt usiker på hvor den skal laves, der skal bruges 3. så i får de tre koder, som formlen skal have kontakt med !!

form1

checkuser.php

Fold kodeboks ind/udKode 

form2

register.php

Fold kodeboks ind/udKode 

form3

lost_password.php

Fold kodeboks ind/udKode 

der gives 50 up point til den som gidr at lave de formler for mig, od det skal også virke

Http://www.gamedev.net That is a very good site, to learn all about game programming

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har læst en artikel på nettet om et membership system, og der kommer igen formel inde, og jeg er lkidt usiker på hvor den skal laves, der skal bruges 3. så i får de tre koder, som formlen skal have kontakt med !!

form1

checkuser.php

Fold kodeboks ind/udKode 

form2

register.php

Fold kodeboks ind/udKode 

form3

lost_password.php

Fold kodeboks ind/udKode 

der gives 50 up point til den som gidr at lave de formler for mig, od det skal også virke

Http://www.gamedev.net That is a very good site, to learn all about game programming

Det er der jo ingen der gider at kigge igennem for at lave 3 forms. Lav din egen kode. Det er lettere og du laere mere af det!!

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

form1

checkuser.php

Fold kodeboks ind/udKode 

form2

register.php

Fold kodeboks ind/udKode 

form3

lost_password.php

Fold kodeboks ind/udKode 

Det er der jo ingen der gider at kigge igennem for at lave 3 forms. Lav din egen kode. Det er lettere og du laere mere af det!!

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

HEHE... okai :D

t