Php profil script

Tags:    php

Hej, jeg ved godt at udvikleren skal bruges til at få hjælp til ens scripts. Men jeg kunne vil godt bytte mig til et script.

Mit spørgsmål går på om der er nogle gode php programøre her inde. Jeg har jo min wrestling hjemmeside.

Det er lige meget om i ved hvad wrestling er for jeg skal faktiskt bare bruge et profil script, og så nogle små andre ting.

Min side har 400 unikke beøsgene om dagen så hvis en banner plads på forsiden var intersant vil jeg da gerne bytte en bannerplads for scriptet. Der er som sagt ingen penge i det.
Men hvis i får flere besøgene på jeres side kan det føre til øget omsætning for jer.

Jeg har tænkt mig at selve scriptet skal se sådan her ud:
--------------------------------------------------------------------------------
Mysql databasen:

Databasen profiler:
id
rigtige_navn
show
billede_url
vaegt
hoejde
født
fra
finish_move
vundet
ekstra_info
profil_hits

Basen:
id
kommentar
id kommentaren er skrevet til
karakter givet til id.
(er lidt usikker på hvordan sådan en database skal se ud)
--------------------------------------------------------------------------------

profile_show.php?=ggf Så skal den kun vise profiler fra showet ggf.

Dette kunne se sådan her ud(self alfabetisk):
Anne
Jens
Peter
Rasmus

profile_name.php?=Peter
Hvis man så klikker på et af navnene kommer man ind og ser selve profilen.
Der er så et billede af personen.
og alle informationerne + kommentare nederst.

Man skal så kunne skrive kommentare nedenunder og i ens kommentar kan man vælge at give personen fra 1 til 6 *ér
Øverst skal der være en lille admin knap, så adminén kan rette i profilen online, (hurtigt og simpelt) "han skal self logge ind med et password"

Admin.php
Her skal adminen kunne tilføje nye profiler, slettet gamle og redigere.

Dettet er et udkast, og der er selvfølgelig plads til forbedringer.

På forhånd tak

Edit:I må meget gerne skrive hvis i har spørgsmål eller andet. Jeg søger virkelig dette script så jeg håber da at der er nogle friske her inde. Jeg ved selv lidt om php.

[Redigeret d. 17/09-05 14:42:34 af dennis]

7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det der er altså et stort arbejde.

Skal så li sige at det ikk r noget man lavr på 10 timr, det tagr fandme lang tid, og så er der ingen penge i skidtet, jeg tror ikk der mange der gidr at gøre dette for dig... men ved det ikk.. jeg gør ihvert fald ikk..!

adresse på din hjemmeside?

adresse på din hjemmeside?

Har fået en anden ven til at lave det før mig imorgen. (han siger at det max tager 2 timer.)

Hvis han har en "skabelon" tager det nok ikke så lang tid.

Skal så li sige at det ikk r noget man lavr på 10 timr, det tagr fandme lang tid, og så er der ingen penge i skidtet, jeg tror ikk der mange der gidr at gøre dette for dig... men ved det ikk.. jeg gør ihvert fald ikk..!

Jeg ville heller ikke bruge tid på det, men det ville ikke tage mig mere end et par timer.

Hvorfor vil du have penge for det?
Udover det, er det jo en overkommelig opgave. Der er jo en "god" kravsbeskrivelse til det, så jeg kan ikke se hvorfor det skulle være umuligt at lave.

Hvis du stadigvæk mangler at få det lavet (er jo en to dage gammel post) kan du lige sende en udvikler mail, eller skrive her, så kan jeg godt lige fikse det for dig.

-------------------------------
Hilsen Jimmi Westerberg
http://www.westsworld.dk

t