Battle system?

Tags:    php

Hey, jeg ville lige forhøre mig om nogle ting her blandt jer udviklere...

Jeg har siddet i et stykke tid og tænkt, kodet og har konstateret at jeg ikke har kunne få det optimale ud af det jeg har haft i tankerne.

Jeg vil lave en battle funktion, altså, ligesom på danskrap.dk med NETFIGHT hvis I kender det?

Sådan en vil jeg så lave, men jeg har ikke haft heldet med mig, så nu søger jeg her ind hvis det nu var en der gad hjælpe mig med denne opgave, og vil gerne kode et brugersysem med ind i dette, de andre funktioner skal nok komme af sig selv senere.

Håber der en eller flere der vil hjælpe mig...

/Kallesen

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey, jeg ville lige forhøre mig om nogle ting her blandt jer udviklere...

Jeg har siddet i et stykke tid og tænkt, kodet og har konstateret at jeg ikke har kunne få det optimale ud af det jeg har haft i tankerne.

Jeg vil lave en battle funktion, altså, ligesom på danskrap.dk med NETFIGHT hvis I kender det?

Sådan en vil jeg så lave, men jeg har ikke haft heldet med mig, så nu søger jeg her ind hvis det nu var en der gad hjælpe mig med denne opgave, og vil gerne kode et brugersysem med ind i dette, de andre funktioner skal nok komme af sig selv senere.

Håber der en eller flere der vil hjælpe mig...

/Kallesen

¤¤¤Vi lære kun så længe vi lever¤¤¤

Hvad er det helt præcist du vil ha' hjælp til?

Jeg vil meget gerne have lavet sådan at man kan logge ind, og så oprette (lige som et forum) en tråd/Battle, og så skulle der komme en og tilføje sig, og når der er en der har tilføjet sig så kunne den gå igang, så skifes man til at skrive et indlæg, af 3 runder ... Forstår du nu? - Ellers er jeg at finde på kenneth_kallesen@hotmail.com

t