online billedgalleri - fejl

Tags:    php

hej, jeg er ved at opsætte et online billedgalleri, men når jeg vil indsætte et billed i en mappe, så kommer dette

Warning: move_uploaded_file(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 20261 is not allowed to access /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/images/monalbum owned by uid 33 in /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/admin/admin_ajouter_img.php on line 38
The copy of the fileon the server occured an error.

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre?

MvH.
Andy

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
nu prøvede jeg det med copy() :

Warning: copy(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 20261 is not allowed to access /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/images/monalbum owned by uid 33 in /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/admin/admin_ajouter_img.php on line 38

Warning: copy(../images/monalbum/billed2.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/admin/admin_ajouter_img.php on line 38

men så kom det her op?

Hej

enten findes filen du vil kopire ikke eller også findes mappen du vil kopire til ikke, må vi ikke lige se din kode for at se om det kan være der fejlen er.

lige en ting mere jeg kom til at tænke på, mappen du uploader til er den CHMOD'et till 777, hvis ikke den er det skal det gøres(jeg tror det er der fejlen er men er det gjord er fejlen som jeg har skrevet ovenover)

Mvh.

Søren

[Redigeret d. 15/08-05 15:01:36 af søren]

Det ser ud som om de to stier ligger inden for samme bruger, så jeg ved ikke hvad der går galt. prøv at spørge din udbyder.

Det ser ud som om de to stier ligger inden for samme bruger, så jeg ved ikke hvad der går galt. prøv at spørge din udbyder.

Hej

Ja du må ikke bruge move_uploaded_file() på frac.dk, men du kan bruge copy() istedet for.

Mvh.

Søren

[Redigeret d. 15/08-05 12:22:15 af søren]

Ja du må ikke bruge move_uploaded_file() på frac.dk, men du kan bruge copy() istedet for.

De er besynderlige. move_uploaded_file() findes netop fordi den er mere sikker end copy() på webhoteller.

tak, jeg giver det lige et forsøg

men hvis jeg så sætetr på min egen server, skal den så hede move_uploaded_file()?

[Redigeret d. 15/08-05 14:13:27 af andy]

nu prøvede jeg det med copy() :

Warning: copy(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 20261 is not allowed to access /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/images/monalbum owned by uid 33 in /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/admin/admin_ajouter_img.php on line 38

Warning: copy(../images/monalbum/billed2.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /web/www/frac/users/antonbestle/monalbum/admin/admin_ajouter_img.php on line 38

men så kom det her op?

joh, her er det

Fold kodeboks ind/udKode 

t