fjern meddelelser

Tags:    c++

Jeg har lavet et program som kan opfange alle de meddelelser som kommer til computeren fra internettet, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg bagefter fjerner meddelelserne fra bufferen bagefter, således at de programmer som meddelelsen var ment til, ikke får dem, så er der nogen som kan fortælle mig hvordan jeg fjerner dem bagefter?

Forstår ik helt...

altså du kan tjekke om meddelsen var til dig og der efter
buffer = 0;? eller NULL?

[Redigeret d. 11/08-05 16:52:57 af Rasmus Hamberg]

SRY dobbelt post

[Redigeret d. 11/08-05 16:52:47 af Rasmus Hamberg]

Forstår ik helt...

altså du kan tjekke om meddelsen var til dig og der efter
buffer = 0;? eller NULL?

[Redigeret d. 11/08-05 16:52:57 af Rasmus Hamberg]

Det jeg ønsker er at fjerne den meddelelse som kommer til min computer via internettet, efter at mit program har læst den, f.eks. hvis jeg modtager en TCP meddelelse, så efter at mit program har modtaget den, så ønsker jeg at fjerne denne meddelelse, således at et andet program ikke også kan finde/modtage denne meddelelse, så mit program er den eneste app som er i stand til at modtage meddelelsen.
Dvs. at jeg vil blokere en meddelelse når mit program har modtaget den, så er der nogen som kan forklare mig hvordan jeg gør dette?

Hvad er det for en meddelse du vil have? EN du selv sender?

Hvad er det for en meddelse du vil have? EN du selv sender?

Jeg modtager de meddelelser som andre programmer modtager, hvorefter jeg gerne vil fjerne dem så de pågældende programmer ikke modtager dem, dvs. at jeg er kun opsnapper, hverken modtager eller afsender.

Du kan måske bedre forstå det ved at se mit program:
Fold kodeboks ind/udKode 

Er det en firewall ?
Den skal køre i kernel space så du er nok nødt til at lave den som en driver. Kig i Windows DDK (Driver Development Kit) dokumentation.

Er det en firewall ?
Den skal køre i kernel space så du er nok nødt til at lave den som en driver. Kig i Windows DDK (Driver Development Kit) dokumentation.

Så vidt jeg kan se koster det penge at få fat på Windows DDK, så er der en anden metode at blokere meddelelser på uden Windows DDK, eller er der et sted hvor man kan hente Windows DDK gratis?
(og ja det er en firewall jeg vil lave)

t