Vidrestillingsgrænse overskredet?

Tags:    php

Jeg har googlet lidt på det her problem, og fandt kun en topic omkring det, den var endda her på Udvikleren. Dog fandt jeg ikke en løsning i beskeden så jeg skriver det igen. Fejlen er som følger:

"Viderestillingsgrænsen for denne URL er overskredet. Kan ikke hente den ønskede side. Dette kan måske skyldes cookies evt. er blokeret"

Sådan ser det ud, det er et stort problem jeg ikke kan komme videre på mit website da der er penge indblandet. Håber nogen kan hjælpe :)

Hvad du ikke kan finde ud af, er en mangel, som kan og bør blive udbedret!

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Dette skyldes at du viderestiller med:
<?php
Header('Location: someplace.php');
?>
for mange gange. Som regel sker dette når du har et login system, hvor du viderestiller til login siden for folk der ikke er loggede ind. Men hvis login siden også viderestiller til sig selv, så får du det her problem.

Vis os evt noget kode..så peger vi gerne på årsagen :)
M.V.H.
Loke Dupont aka colde

Der skal mere kode til end den du har givet for at løse problemet. For at se hvilke sider man sendes rundt til, kan du prøve at installere http://livehttpheaders.mozdev.org/, og når du har fundet ud af hvilken side der videresender til sig selt, kan du så se denne side igennem for location-headers

Det hele sker lige her:

else {
Header("Location: index.php?function=change&page=reserror");
}

Det lille bid er en del af en reservation, hvis at reservationen er succesfull:

Header("Location: index.php?function=change&page=resok");

meget simpelt. page=resok(reservation-ok)

hvis der sker fejl, så er det jo så overstående.

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal ændre det.. :?

Problemet er så at den side du viderestiller til, også viderestiller..og at det fortsætter sådan...tjek at index.php med function=change & page=resok.. IKKE viderestiller...

Smid evt kildekoden til index.php

M.V.H.
Loke Dupont aka colde

t