Tjek MSN / Skype online status

Tags:    php

Hvordan kan jeg finde ud af om et angivet brugernavn er rigtigt og om personen er online på henholdvis MSN og Skype?

På forhånd tak

Indlæg senest redigeret d. 09.02.2010 14:41 af Bruger #6300
4 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan kan jeg finde ud af om et angivet brugernavn er rigtigt og om personen er online på henholdvis MSN og Skype?

På forhånd tak

mvh ZachariasDk

MSN kræver at den bruger du tilføjer til din kontaktliste skal godkende dig, før du kan se om personen er online. Derfor tvivler jeg på at Microsoft har lavet en sådan service (hvor du kan se om en person er online).

Hvis der ikke er nogen der kan svare, kan du prøve at maile Microsoft og Skype.

[Redigeret d. 03/08-05 18:45:43 af Jesper Mikkelsen]

Det kunne lade sig gøre i gamle dage, der var nogle muligheder for at checke om bestemte personer havde blocket dig, men de virker vist ikke i de nyere versioner... de havde en på www.mess.be men der står vidst også at den kun virker på gamle versioner.

På forhånd tak

mvh ZachariasDk

hmmm www.onlinestatus.org , der kan man se om en person er online. ved ikk om det virker igen, virkede ikke på et tidspunkt ...

----
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Efter hvad jeg har læst på: www.onlinestatus.org
kan du lave en bruger på siden skrive en mail. Acceptere en bot der kommer på msn (fra siden af). Botten vil nu sladre om du er online...

Du kan så få en kode som du sætter på din hjemmeside!

Shafh
www.shafh.dk
Shafh@stofanet.dk
Theis F. Hinz

Make you glad to change the world

På forhånd tak

mvh ZachariasDk

MSN kræver at den bruger du tilføjer til din kontaktliste skal godkende dig, før du kan se om personen er online. Derfor tvivler jeg på at Microsoft har lavet en sådan service (hvor du kan se om en person er online).

Hvis der ikke er nogen der kan svare, kan du prøve at maile Microsoft og Skype.

[Redigeret d. 03/08-05 18:45:43 af Jesper Mikkelsen]

t