Hej jeg står og er midt i et Counter strike site, og skal lave noget Query til en Cs server. Nogen der ved hvordan det gøres? Jeg er nemlig rimelig lost i det her?
Den skal helst kunne hente: Server navn, Spiller antal, Spiller navne, Spiller score og hvilen bane der spilles.
Nogen der evt kunne give et eksempel med socket? hvordan virker det?
Hilsen Mads
[Redigeret d. 09/07-05 14:25:02 af mads]
Jeg tror du kan bruge den her kodestump til at vise status på CS-servere
http://www.clan-mkf.dk/download/program/details.php?id=23 Det eneste du skal gøre er i toppen af koden, at ændre ip og port, så kan du indsætte koden, hvor på jeres hjemmeside du har lyst.
Det kan du gøre ved hjælp af følgende kode:
<?php
include("czarquery.php");
?>
Du skal dog ændre din extension på den side, hvorpå informationen om serveren skal vises på, så den kommer til at hedde .php istedet for .html. Det skal du da, webserveren ellers ikke fortolker din php kode.
Eksempel:
server.html ---> server.php
Derudover skal du uploaded alle mapimg mappen op i samme mappe, som filen med din information om serveren. I scriptet hedder denne fil czarquery.php.
Eksempel på din FTP:
mappe: server/
czarquery.php
mapimg
Denne kode kræver selvfølgelig, at jeres udbyder understøtter PHP, men det går jeg ud fra, når du har postet din tråd i dette forum...
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med funktionen, så man kan connect ved klik på server ip.
Mvh
Soelmark