Et program

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hvor kan jeg finde et godt program til at kode C++ med... det skal helst være gratis..? Er lidt øvet i det.....

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

11 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvor kan jeg finde et godt program til at kode C++ med... det skal helst være gratis..? Er lidt øvet i det.....

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Jeg er selv meget glad for mit Dev-c++ (cpp) som kan downloades gratis...
Bare søg på google...

Jeg vil også anbefale Dev-C++. Specielt da det er et rigtig godt freeware program :D
SkypeR That\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s ME :D

----------------------------------------------
%49%66%20%79%6F%75%27%76%65%20%74%72%61%
6E%73%6C%61%74%65%64%20%
74%68%69%73%2C%20%79%6F%75%20%6D%75%73%
74%20%62%65%20%62% 6F%72%65%64%2E%2E%2E

Code::Blocks er bedre end Dev-C++ på nogle områder (og omvendt, da C::B stadig er i et tidligt stadie - men dog meget stabilt - har endnu ikke oplevet et nedbrud).

http://www.codeblocks.org/

Jeg skiftede fra Dev-C++ til C::B, da Dev-C++ har for mange nedbrud (man kan self benytte version 4, men så mister man mange egenskaber) og dens Intellisense (dvs. listen over klassers funktioner og medlemmer osv) leder også alt for ofte til nedbrug i modsætning til C::B's.

Jeg benytter dog en nyere version af GCC compileren, som er bedre end den medfølgende (til begge IDE'er) på mange punkter. Men det kræver selvfølgelig, at man har lidt forstand på compilere, for at kunne installere den slags selv - så det bør du nok vente lidt med, for de medfølgende versioner af compileren er også udmærket ;-)
Jeg benytter også den gratis MSVC++ compiler (som findes i Microsoft Visual Toolkit 2003) med C::B, da denne jo er lidt nemmere at have med at gøre, hvis man skal kompilere nogle MSVC++ projekter (især hvis de har inkluderet asm).
Jeg har ikke prøvet med Borlands eller Intels compilere endnu, men de burde jo også kunne fungere med både Dev-C++ og C::B.

1101110100010110000101000001

Killers don't end up in jail - they end up on a high-score!

[Redigeret d. 20/07-05 23:50:55 af Nicolai Lyster Fersner]

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Du kunne også prøve beta versionen af Microsoft Visual C++ 2005 .Net Express(Kan også producere ikke-.Net kode), har set et på små fejl, mener at programmet bliver deaktiveret når den rigtige version kommer i butikkerne og det fylder over et GB, men udover det mener jeg personligt det slår dev-cpp og Code::Block, findes dog kun til Windows.

Forresten hvis du skal lave Win32(ikke-konsol) applikationer skal du også downloade platform SDKet.

Hvis du af en eller anden grund ikke vil bruge dette vil jeg anbefale dev-cpp.

Øhh.... er det en beta du har...=) ell...

kan du ikke give mig et link....

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Jeg vil også anbefale Dev-C++. Specielt da det er et rigtig godt freeware program :D
SkypeR That\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s ME :D

----------------------------------------------
%49%66%20%79%6F%75%27%76%65%20%74%72%61%
6E%73%6C%61%74%65%64%20%
74%68%69%73%2C%20%79%6F%75%20%6D%75%73%
74%20%62%65%20%62% 6F%72%65%64%2E%2E%2E

HA!! Kættere. Al programmering skal forgå i emacs og compiles med g++.

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

HA!! Kættere. Al programmering skal forgå i emacs og compiles med g++.

Well...Dev-C++ bruger g++, medmindre man selv ændrer det.
Og så bør man selvfølgelig bruge Vim som editor.

"Rigtige" programmører laver en editor selv og bruger BorlandC++:
http://www.borland.com/products/downloads/download_cbuilder.html

kan du give mig et link til hvor jeg kan hente det
<<Ebnuv>>
-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

<< < 12 > >>
t