SHOP

Tags:    php

Er der nogle som kender en artikel en sourcecode eller noget andet det skal bare være shopsystem, vil nemlig gerne lærer det?!

Det skal ikk være oscommerce...

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

9 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har jeg forstået det korrekt hvis jeg tror du gerne vil have en shop du kan lære fra, men at oscommerce er for kompleks?

Det er et problem du i høj grad vil rende ind i med store shops, så slemt behøver det nu ikke at være.

Du bliver nok nødt til at finde nogle mindre shopping cart scripts på fx. http://php.ressourceindex.com mener jeg den hedder.

Er det teorien i det der giver dig problemer eller bare koden?

M.V.H.
Loke Dupont aka colde

Der er et s for meget i adrssen du skrev. Så godt at du ikke var sikker på linket ;-)

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ U? P L+ E? W++ N? o? K- w
O? M? V? PS PE? Y? PGP++ t 5? X+ R tv+ b+ DI? D+
G e-- h! !r y--
------END GEEK CODE BLOCK------

jae... jeg kan jo ligså godt være ærlig,, det er faktisk begge dele, men dog ikke så meget koden, mangler bar ideen til at skulle kunne lave koden, det kan man godt klade for teori

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

jae... jeg kan jo ligså godt være ærlig,, det er faktisk begge dele, men dog ikke så meget koden, mangler bar ideen til at skulle kunne lave koden, det kan man godt klade for teori

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

tænker du på en butik med kort betaling?

jeg går snart selv igang med at opbygge en side uden kort betaling, hvor bestillingerne bliver sendt til ens mail.

det er meningen jeg vil ligge den ud på min side med installations vejledning når den er færdig. der kommer ikke til at være irriterende coppyright beskeder eller link til mig på den.

jeg hved ikke om jeg vil bruge databaser endu, har ikke så meget kendskab til mysql....

Det lydr sku fint, at du vil til og i gang med det.. mysql er ikke speciel svært.. ren ud sagt, hvis du kan include og få kontakt til databasen er det ikke ret svært....
-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

i kunne da godt hjælpe hinanden, altså igennem systemet..
-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

i kunne da godt hjælpe hinanden, altså igennem systemet..
-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

Jeg bruger nok tekst filer istedet for mysql.

jeg er begyndt at lave forsiden i notesplok, men jeg begynder ikke på selve php koden før jeg har været på kanotur. bruger mest google og php.net for tiden, men jeg dukker op igen hvis jeg får brug for hjælp...

jeg vil nok smide den ind under artikler når den er færdig...

[Redigeret d. 03/07-05 03:06:10 af Jacob Frank Kristensen]

Jeg vil påstå det er svære at lave det i tekstfiler... Men nu er jeg også den type der bruger Mysql for det meste.
---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer

LUKKER DET NU::::

-veile-
www.e-playcity.dk
Det er besøget hver!!

t