Community og nyhed

Tags:    php

Hej alle sammen jeg er ny her inde så håber jeg skriver i det rigtige forum heh :) men jeg søger et community og et nyhedsystem

i communityet ska man kunne
Logge ind
logge ud
lave profil
rette profil
skrive i tagwall
få penge for hvor lang tid man har været logget ind
Adminen ska kunne
Logge ind
logge ud
rette andres profiler
slettes andre bruger
rette sin profil
og lave profil
banne folk fra hjemmesiden
og så ska han kunne:
Skrive nyhed
rette nyhed
slette nyhed
og loade et billed til nyhedsystemet

og nyhedsystemet ska man kunne loade billed og der ska være overskrift og forfatter og hvornår den er skrevet og må meget gerne stå hvis jeg skrev den idag så ville der stå (skrevet idag) Fx. :) med en rød farve eller noget :P håber der er nogen der har sån et system eller vil lave et (sikkert ingen der vil) eller vil finde sån et på nettet :P (hvis man kan)

og nu siger i sikkert "Hvorfor fanden skriver du det her når du er sikker på at der er ingen der vil lave et) det er fordi jeg håber at der er nogen der er flinke og som gider lave det :P

PHPBB sammen med MX-Portal eller PHP-Nuke er nok ikke helt ved siden af.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

Det ska ikke være et forum :)

PHP-Nuke er ikke et forum ;)

MH.

The-Freak

Hvor kan jeg finde det eller den :)?

Hvor kan jeg finde det eller den :)?

Her: http://phpnuke.org/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=519
Hilsen
Jan S.

1000 tak :) er der ik noget med man kan give penge her inde :) så ville jeg da gerne give dig nogen hvis man kan :P

Ej, det er nu ikke penge men såkaldte "UP"(Udvikler Point). :D
MH.

The-Freak

okay www.flexx.frac.dk hva ska jeg linke til hvis jeg ska logge ind, under admin og så på forsiden ska nyhederne komme og så ska der være et community mangler bare et artikel system :P :/ er der ik nogen der kan sætte sån et ind ?

Er der ik nogen der har en guide til et fedt design :)?

Er der ik nogen der har en guide til et fedt design :)?

hvorvidt det er et fedt design er jo op til dig, men der er en artikel til et fuldt 1024*768 design her på udvikleren: http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=216&techid=11

- Mads

t