læs dette vigtigt

Tags:    php

hej alle brugere jeg sak l bruge noget der liner dette http://www.hostedscripts.dk/clickcounter/ hvor man kan lave en counter via en hjemmesidde systemet skulle kunne:

for gæster

se demo af ting
opret
login
læs i forum

for medlemmer

se demo
downloade
rette profil
læse i forum
skrive i forum

for admin

slette brugere
slette indløg
slette dwonloads
slette demoer
tilføje brugere
tilføj indlæg
tilføj downloads
tilføjedemoes
tilføje ting
rette i forum

4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Syntes heller ikke lige jeg kan finde det vigtige i denne tråd...

Endvidere syntes jeg at have bemærket at alle dem der vil "have" en løsning, specielt lavet til deres ønsker ofte ender op med at måtte lukke tråden uden svar..

Hvorimod dem der ønsker hjælp til en konkret opgave, som de sidder fast i, på utroligt kort tid, kan lukke svaret med en fornuftig løsning.

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Jeg er enig med Jokke, synes oftere og oftere der popper tråde op på dette forum med navne som "hjælp mig" eller "hvad er der galt her". Kan i ikke godt lære at bruge sigende navne som feks dette tilfælde kunne være "Nogen der kan hjælpe med at lave følgende hjemmeside"

Og for at svare til tråden, vil jeg sige så meget at du får nok ikke meget hjælp hvis du

1) Ikke selv går igang med projektet, helhjertet forsøger at lave det selv og kommer til denne side med koden hvis der skulle være problemer.

2) Ikke er villig til at betale for det.

Tvivler på mange har lysten til at "spilde" sin fritid på at hjælpe dig uden at få noget ud af det. Det er tilladt at spørge om problemer på forumet her, ja, også flere gange, men at bede om en hel side ville nok være at spørge efter for meget. Også for 200 points.

Altså hvis det var points vi gik efter, kunne man hurtigere høste så mange der ved at være aktiv på forumet, i stedet for at bruge 10+ timer på at lave din side.(Eller man kunne skrive en artikkel det giver også gode points)

Så enten må du prøve selv eller betale dig ud af det. Tvivler på der er en gylden middelvej.

Mvh
Lasse

hej alle brugere jeg sak l bruge noget der liner dette http://www.hostedscripts.dk/clickcounter/ hvor man kan lave en counter via en hjemmesidde systemet skulle kunne:

for gæster

se demo af ting
opret
login
læs i forum

for medlemmer

se demo
downloade
rette profil
læse i forum
skrive i forum

for admin

slette brugere
slette indløg
slette dwonloads
slette demoer
tilføje brugere
tilføj indlæg
tilføj downloads
tilføjedemoes
tilføje ting
rette i forum

Istedet for at lave en hel side kunne du jo bruge noget som http://www.phpbb.com/, der kan du lave et forum hvor gæster kan se demoer, og et andet forum hvor kun medlemmer har adgang og der sætter du nogle links ind til downloadsene.
phpBB kan faktisk godt bruges til det du har efter spurgt!, og det er meget let at sætte op!

Hilsen
Jan S.

[Redigeret d. 20/06-05 20:51:13 af Jan S.]

Brug dog den du selv linker til. Det kan da ikke være så svært?

Find på en bedre overskrift. Ud over at den er elendig og intetsigende, antyder den også at du forventer at alle og enhver herinde kun lever for at hjælpe dig. Det gøre vi ikke! Det kan godt være mig der lægger for meget i ordene, men det er stadigvæk ikke en god overskrivt, og den er med til at skræmme folk væk, så de ikke læser dit spørgsmål, og derved har du mindre chance for at få hjælp.

Syntes heller ikke lige jeg kan finde det vigtige i denne tråd...

Endvidere syntes jeg at have bemærket at alle dem der vil "have" en løsning, specielt lavet til deres ønsker ofte ender op med at måtte lukke tråden uden svar..

Hvorimod dem der ønsker hjælp til en konkret opgave, som de sidder fast i, på utroligt kort tid, kan lukke svaret med en fornuftig løsning.

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

t