Frac.dk og mysql-host

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hey.
Istedet for at bruge localhost, kan man så ikke bruge noget andet?

Mvh. Per Rødgaard

11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Mysql med php og apache.
Efter de artikler jeg har set, synes det svært. Jeg har også hørt, det er svært, men har du det installeret?
Måske er det slet ikke så svært ?!

Jeg må sige det er tidskrævende, og man skal læse vejledningerne meget grundigt. Med mindre man altså vælger løsninger som phpdev (søg efter det), hvor det hele installeres automatisk.

Hvorfor skulle du have lyst til det?

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

Fordi jeg bruger apache, og jeg har egen server (den er dog ikke på nettet). Gider ikke sidde og uploade hver gang jeg retter i filer.
Så ville der være smart, hvis jeg kunne bruge frac' host imidlertidigt, indtil jeg uploader det til frac.

Kan du følge mig?

Du kan jo "bare" sætte mysql op på din egen maskine. Men forstår godt det smart i din idé.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

[Redigeret d. 10/06-05 20:48:26 af Jonas (Decko)]

At sætte mysql op, er ret svært og meget langsommeligt, - Gider ikke :)

Men hvorfor ikke spørge Frac.dk om det? :)

Har du først prøvet at sætte php/apache op, så er mysql da en leg sammenlignet med. Det er desuden en fordel at kunne udvikle sine ting på den lokale maskine og derefter uploade. Så er der ikke så stor risiko for at slette noget man ikke skulle, og sitet er ikke nede hvar gang man udvikler på det.

Til svar på dit spørgsmål vil jeg anbefale dig at spørge frac hvordan man gør, og i det hele taget om man kan, hvilket ikke er så sandsynligt (jeg kender dem dog ikke)

Har jeg prøvet, men frac er gratis, og derfor har de ikke support. De er dog igang med at sætte et support-system op, men det virker ikke endnu.

Mysql med php og apache.
Efter de artikler jeg har set, synes det svært. Jeg har også hørt, det er svært, men har du det installeret?
Måske er det slet ikke så svært ?!

Ok. det vil jeg prøve.

<< < 12 > >>
t