Problem med at sende til mySQL

Tags:    php

Jeg er ved at lave en memberliste til en dod clan, da jeg får dette problem: Parse error: parse error, unexpected T_LNUMBER, expecting ',' or ';' in ../members.php on line 45

Jeg tror ikke lige der er fejl i add siden, og mySQL delen skulle være fin...

Men tror problemet ligger her et sted:

<?

if($rank && $nick && $navn && $by && $alder && $klasse && $aktiv && $farve) {

mysql_query("insert into members(id, rank, nick, navn, by, alder, klasse, aktiv, farve, ip)
values ('','$rank','$nick','$navn','$by','$alder','$klasse','$aktiv','$farve','$REMOTE_ADDR')") or die("Der er sket en fejl: ".mysql_error());

}

?>

Håber en kan finde fejlen xD

2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er ved at lave en memberliste til en dod clan, da jeg får dette problem: Parse error: parse error, unexpected T_LNUMBER, expecting ',' or ';' in ../members.php on line 45

Jeg tror ikke lige der er fejl i add siden, og mySQL delen skulle være fin...

Men tror problemet ligger her et sted:

<?

mysql_query("insert into members(id, rank, nick, navn, by, alder, klasse, aktiv, farve, ip)
values ('','$rank','$nick','$navn','$by','$alder','$klasse','$aktiv','$farve','$REMOTE_ADDR')") or die("Der er sket en fejl: ".mysql_error());

}

?>

Håber en kan finde fejlen xD

<?

mysql_query("insert into members (id, rank, nick, navn, by, alder, klasse, aktiv, farve, ip)
values ('$rank','$nick','$navn','$by','$alder','$klasse','$aktiv','$farve','$REMOTE_ADDR')") or die("Der er sket en fejl: ".mysql_error());

}

?>

Prøv det :)

I cant do it captain, i dont have the powa\\\\\\'!

thx du :)

t