Indtast og vis

Tags:    php

Hej,

Jeg kunne godt tænke mig et smart lille system hvor jeg kan indtaste forskellige artikler, og hvor hver enkelt forside viser en oversigt over artikler indtastet indenfor den kategori, men jeg har slet ikke forstand på php. Kan I hjælpe mig?

Hilsen Frank

7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej,

Jeg kunne godt tænke mig et smart lille system hvor jeg kan indtaste forskellige artikler, og hvor hver enkelt forside viser en oversigt over artikler indtastet indenfor den kategori, men jeg har slet ikke forstand på php. Kan I hjælpe mig?

Hilsen Frank

Kan du uddybe hvad du mener?

Jada, vil gerne have en uafhængig indtast side med felter til overskrift, link, link beskrivelse, kilde, dropmenu til kategori, evt. ja/nej felt til copyright beskyttelse (hvis ja så vises der et ikon).

Derefter vil jeg gerne have en oversigtsside til hver af kategorierne, således at f.eks. et link i menuen til Artikler henter alle artiklerne, vittigheder henter vittighederne osv osv. fordelt i kolonner, gerne med markering af nye i x antal dage.

Hilsen Frank

Jada, vil gerne have en uafhængig indtast side med felter til overskrift, link, link beskrivelse, kilde, dropmenu til kategori, evt. ja/nej felt til copyright beskyttelse (hvis ja så vises der et ikon).

Derefter vil jeg gerne have en oversigtsside til hver af kategorierne, således at f.eks. et link i menuen til Artikler henter alle artiklerne, vittigheder henter vittighederne osv osv. fordelt i kolonner, gerne med markering af nye i x antal dage.

Hilsen Frank

Frank, det er meget nemt det du vil have lavet, hvis du bare er lidt inde i hvordan man sætter data i en database og henter det ud igen. Jeg tror næppe der er nogen der vil lave sådan noget gratis til dig, da det er et almindelig, kedeligt og monotomt stykke arbejde (Ok jeg overdriver) Men sæt dig da ind i hvordan man henter og indsætter data i en mysql database!! Du kan finde artikler om det her på udvikleren.dk. Vil du have et gratis web hotel som understøtter php og mysql, så tag fx www.frac.dk. Jeg vil give dig 1 måned, så kan du det :) Ellers kan du give mig 4000 kr. så kan jeg det.

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Men sæt dig da ind i hvordan man henter og indsætter data i en mysql database!!

Ellers kan du give mig 4000 kr. så kan jeg det.

Jeg har flere gange forsøgt at læse om php, men jeg bruger det ikke nok i min hverdag til at huske alle de små finesser, jegh ar webhotel og alt hvad der skal til, jeg mangler bare en venlig sjæl der, for et moderat beløb, vil strikke denne kode sammen for mig, html og css skal jeg nok selv klare, men php, mysql og 4.000,- er udenfor min rækkevidde :(

Hilsen Frank

Ellers kan du give mig 4000 kr. så kan jeg det.

Jeg har flere gange forsøgt at læse om php, men jeg bruger det ikke nok i min hverdag til at huske alle de små finesser, jegh ar webhotel og alt hvad der skal til, jeg mangler bare en venlig sjæl der, for et moderat beløb, vil strikke denne kode sammen for mig, html og css skal jeg nok selv klare, men php, mysql og 4.000,- er udenfor min rækkevidde :(

Hilsen Frank

Moderat beløb? Skriv til mig på min udvikleren.dk mail med et bud på et beløb, så kan vi se om vi kan forhandle os frem til et beløb :)

Slot - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Hvad så hvis jeg i første omgang dropper indtast, og blot søger en kode der kan genere en oversigt ud fra de poster der ligger i databasen? hvis f.eks. siden artikler.php henter alle poster i kategorien artikler, jokes.php henter alle poster i kategorien jokes osv osv.

Er der nogen der kan lave sådan en til mig?

Hilsen Frank

Jeg kunne godt tænke mig...

Det er muligt, men så må du lære at skrive det selv, jeg ved du har kigget på html.dk, webcafe.dk, php.net og herinde, og jeg ved også at ingen artikler minder ret meget om det du søger, men fakta er: sålænge du ikke kan skrive det selv, er der heller ikke nogen der gider hjælpe, heller ikke selvom du er php-blind, det er bare sur røv - eller betal 4.000,- som jeg ved du ikke har.........

Hilsen Frank

t