Content Management System

Tags:    php

Hey..

Hvorfor er der endnu ikke nogen der har lavet et content management til mindre virksomheder med de mest normale funktioner som eks.

News
Portfolio
Links
About
Contact

og ikke WUSIWYG det stinker jo men bare et alm. interface hvor man kan se hvad der er af indhold på siden p.t slette rette eller tilføje nyt..??

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Sikkert fordi det er en djævel at gøre det dynamisk..... det er simpelt at lave et CMS der kan kun det... men hvordan ændrer du strukturen? Altså hvad nu hvis jeg vil have menuen anderledes, eller have news til at stå en andet sted end i midten (tænkt eksempel)..... hvordan laver man det så en mindre virksomhed kan bruge det - nemt...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Dette kan man vel gøre ud fra et css til visning af news eller mig der er galt på den..??

Det jeg mener er at en standard side kan indeholde to kolonner og en række i toppen ex:

Fold kodeboks ind/udKode 

Men hvad nu hvis jeg vil have tre kolonner og ingen række, eller kun en række...... osv....

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

Det findes da sikkert også... Venstres hjemmeside er (så vidt jeg ved) baseret på et open source cms system. tjek evt. www.opensourcecms.com

t