Sætte order og limit på WHERE

Tags:    php

Jeg har dette lille mærkelige problem..

I denne lille kode:
<?
include("tilslut.php");
$query1 = mysql_query("SELECT * FROM artikel_kommentare WHERE artikel_id = '$_GET[id]'") or die(mysql_error());
$row = mysql_fetch_assoc($query1);
?>
Jeg skal have ordner by id desc limit 50 ind, men hvis jeg sætter det efter får jeg en fejl, og hvis jeg sætter det foran samme fejl. Hvis jeg bare lader den være som den er nu, så viser den KUN den første besked...

Help please...

[ Alle skal lære det før man selv kan ]

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har dette lille mærkelige problem..

I denne lille kode:
<?
include("tilslut.php");
$query1 = mysql_query("SELECT * FROM artikel_kommentare WHERE artikel_id = '$_GET[id]'") or die(mysql_error());
$row = mysql_fetch_assoc($query1);
?>
Jeg skal have ordner by id desc limit 50 ind, men hvis jeg sætter det efter får jeg en fejl, og hvis jeg sætter det foran samme fejl. Hvis jeg bare lader den være som den er nu, så viser den KUN den første besked...

Help please...

Prøv
Fold kodeboks ind/udKode 

Men jeg kender ikke, mysql_fetch_assoc, og bruger den ikke, så jeg kan ikke give hjælp til den, jeg ville istedet gøre sådan her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hilsen
Jan S.

[Redigeret d. 30/05-05 20:01:09 af Jan S.]

du har kun sat den til at udskrive en enkelt række. Du skal bruge en while-løkke, hvis du vil udskrive dem alle sammen

måske fordi du har stavet forkert? ordner/order ?

Hvis du får en fejl at vide, bør du altid nævne hvad den er når du spørger. De indeholder vigtig information, det er derfor de er der :)

Til Jan S: fetch_assoc gør det samme som fetch_array. den er bare hurtigere.

Har prøvet.. Nu viser den bare den nyeste besked, hvor den før ORDER BY ´id´ desc LIMIT 50, bare viste den første. Der er jo en fejl, og kan ikke selv finde den, så hvis der lige vil være en der kigger denne kode igennem "artikel.php" med kommentar-systemet i bunden (det der driller), så vil det være dejligt.

artikel.php
Fold kodeboks ind/udKode 

På forhånd tak ;)

Nogengange glemmer man bare nemme ting.. ;)

t