5 beskeder så ikke flere!

Tags:    php

<< < 12 > >>
Jeg har en shotbox, hvor man skal kunne skrive i self. Den skal vise 5 beskeder og så når der bliver skrevet en ny besked, altså nr 6 skal den ældste slettes... hvordan laver jeg det? jeg har ID og tidspunkt i timer/minuter jeg kan slette efter...

I cant do it captain, i dont have the powa\\\\\\'!

Den skulle gerne slette alt startende fra række 5, så den altså sletter alt efter række 5. (er ikke sikker på om der skal stå 5 eller 6)

Jeg vil i øvrigt anbefale at indsætte et timestamp i stedet for dato og klokkeslet, enten med DATETIME eller med INT. Det vil gøre det lidt nemmere.

Fold kodeboks ind/udKode 

Den skulle gerne slette alt startende fra række 5, så den altså sletter alt efter række 5. (er ikke sikker på om der skal stå 5 eller 6)

Jeg vil i øvrigt anbefale at indsætte et timestamp i stedet for dato og klokkeslet, enten med DATETIME eller med INT. Det vil gøre det lidt nemmere.

Fold kodeboks ind/udKode 

Nice nok, har ikke hørt om timestep før =) men alligevel virker det ikke! :/ prøv og tjek www.gamerspg.com/aqu/ der kan du se den ikke sletter.... :/ kan være jeg lige skulle læse lidt om det der time noget =)

Prøv at echo mysql_error(); og se om den kommer med noget

Prøv at echo mysql_error(); og se om den kommer med noget

LOL!! :D fik det til at virke :P, skulle bare lige sætte DESC ind :P
Tak for hjælpen anyway der m8

<< < 12 > >>
t