Kamp system

Tags:    php

Hej derude.

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside til en håndbold-forening hvor medlemmerne skal se deres kampe. Jeg vil så gøre mit arbejde nemmere.

Jeg vil derfor spørger om der er nogle, der har en idé om hvordan man kan lave sådan en funktion. Altså at jeg skriver alle holdende ind for hver pulje og dermed så laver funtionen så et kamp-program hvor hvert hold møder hinanden 2 gange, en hjemme og en ude.

Nogle der har en idé om hvordan jeg kan lave dette eller vil lave det for mig (for en mindre sum penge).

Med Venlig Hilsen

Freder "Fraser" Frost

8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Noget med noget PHP og MySQL... Altså et sted på hjemmesiden hvor du bare logger dig ind og skriver kampene ind i en form og så bliver den loadet ind i en database, som så bliver vist andet sted på siden når brugerne har brug for det...!?

...olsen

Noget med noget PHP og MySQL... Altså et sted på hjemmesiden hvor du bare logger dig ind og skriver kampene ind i en form og så bliver den loadet ind i en database, som så bliver vist andet sted på siden når brugerne har brug for det...!?

...olsen

Ja, lige præcis, men kan godt lave login og få det fremvist på en anden del af siden. Det er bare funktionen til at proppe det ind i databasen

Hilsen Fraser

Ahhhh... *HOST* newb *HOST*

Ej, jeg prøver lige at google lidt på det... Er det PHP og MySQL der er på serveren, eller noget MS noget eller hvordan?

...olsen

Ahhhh... *HOST* newb *HOST*

Ej, jeg prøver lige at google lidt på det... Er det PHP og MySQL der er på serveren, eller noget MS noget eller hvordan?

...olsen

Hehe,

Der er php og MySQL på serveren. Og det er som sagt kun fuktionen så den gør det automatisk :D Når jeg har skrevet alle holdene i puljen ind

Hilsen Fraser

Ok, hvis du har MSN så tilføj lige i_love_punkers_too@hotmail.com så skal jeg vise dig hvad jeg har!

...olsen

Ok, hvis du har MSN så tilføj lige i_love_punkers_too@hotmail.com så skal jeg vise dig hvad jeg har!

...olsen

Har tilføjet dig.

Hilsen Fraser

Har stadig ikke fundet en løsning så hvis der er nogle der har en idé eller to så skriv endelig!

[Redigeret d. 24/05-05 22:19:43 af Frederik (Fraser)]

Tilføj mig på msn: stev@popfyr.dk Er sikker på jeg kan hjælpe

Har fundet ud af noget selv... Tak for hjælpen..

Kom med et svar så skal du få 20 point

Hilsen Fraser

t