Søger programmør....

Tags:    php

Hej alle udviklere derude..

Som overskriften siger søger jeg en PHP programmør.

Jeg er ved at starte et projekt op, hvor ideen er at en lille gruppe udviklre som hver er eksperter indenfor deres område sammen tilbyder at udvilke komplette hjemmeside løsninger.

Selvfølgelige er der mange andre derude som på samme måde tilbyde at lave komplette hjemmesider i forskellige sprog og alt muligt, men det er ofte en af to muligheder.

1. En enkelt person som har det som hobby og derfor kan holde prisen under den normale pris. Ulempen er at han som enkelt person ikke har mulighed for at lære alle de forskellige emner 100%, men istedet ender op med at vide lidt om meget.

2. En gruppe mennesker der på samme måde som jeg havde tænkt det hver er ekspert indenfor deres område og derofr kan tilbyde komplette hjemmesider, men hvor det ikke mere er en hobby, men et job.. Det vil sige at prisen er HØJ!!!!!!

Ideen her skulle så være at man tager det beste fra begge gruppe. Det er altså vigtigt at finde folk som stadig koder som Hobby og derfor ikke kun er i det for pengen. Det er ligeledes også vigtigt at folkene i gruppen kender deres emne til fingerspidserne og ved alt hvad der er at vide, samt holder sig opdateret i miljøet....

Har allerede en designer
www.creative-designs.dk
(ind og se hans refferencer)

Jeg regner selv med at tage mig af ASP'en som jeg dog skal gennemlæse en ekstra gang og lige bruge noget tid på at lære til fingerspidserne.

Er du interesseret i projektet så efterlad en besked med din msn adresse, din referrence liste, samt en beskrivelse af dig selv og hvilken typer opgaver du har lavet.

Det lyder som et spændende projekt.
Under hvilken licens skal det endelige program frigives?

Det lyder som et spændende projekt.
Under hvilken licens skal det endelige program frigives?

Hvad tænker du på?

tror ikke meningen er at det skal frigives så vidt jeg har forstået skal der udvikles individuelle løsninger?

tror ikke meningen er at det skal frigives så vidt jeg har forstået skal der udvikles individuelle løsninger?

Ja ikke et program, men løsninger :) Sådan forstår jeg det også.

Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Ja ikke et program, men løsninger :) Sådan forstår jeg det også.

Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Ja.. ideen var jo at der skulle udvikles individuelle hjemmeside løsninger.

Kunne godt tænke mig at vide mere om hvad disse løsninger skal være til.
Altså, e-shopper, CMS'er, andet værk.
Lyder som et spændende projekt.

Tror du at det kan lade sig gøre for forskellige udviklere at arbejde sammen om noget så bredt?

Der skal vel visse guidelines til, og syntaksen skal vel også holdes forholdsvis ren og ens...

Det lyder da spændende

Du er velkommen til at kontakte mig på msn pneu@pneu.dk eller mail, kasper@gabble.dk

t