fopen(); og explode();

Tags:    php

Hej.

Jeg sidder her i min eksamens stund, og har et pænt irriterende problem med mit php script.

Fold kodeboks ind/udKode 

Den den skal gøre, er at den henter rss feeds fra serveren 2 gange, og skal den gå ind og åbne det, finde $link og $titel og udskrive.

Det virkede før, men efter jeg har lavet det lidt mere advanceret, er det fucket totalt op.

$bruger_id bliver sat i index.php

På forhånd tak

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal nok hellere bruge regular expressions til at finde de informationer du skal bruge. Bare et hint så du kan komme videre, for jeg kan ikke umiddelbart hjælpe, jeg har ikke selv fundet den smarteste måde at gøre netop sådan noget her på.
Jeg bruger selv en RSS reader som hedder lastRSS, søg på google. Den er let at bruge.

--
Ronni Egeriis

Du skal nok hellere bruge regular expressions til at finde de informationer du skal bruge. Bare et hint så du kan komme videre, for jeg kan ikke umiddelbart hjælpe, jeg har ikke selv fundet den smarteste måde at gøre netop sådan noget her på.
Jeg bruger selv en RSS reader som hedder lastRSS, søg på google. Den er let at bruge.

--
Ronni Egeriis

Nej.

Det har virket, og det skal blive ved med at fungere på denne måde.

Skal bare have fundet af hvad fejlen er nu? Kan være jeg har slettet et tegn eller lign.

Problem løst.

Også uden ubrugelige svar.

Skulle lige lukke :P

Også uden ubrugelige svar.

Opfør dig ordentligt mester.

--
Ronni Egeriis

t