Jeg er gået i gang med at lave et script der henter mails fra en given mail-konto.
Men bare det at få forbindelse til pop3 serveren fejler... Koden ser således ud:
$konto = imap_open ("{pop.lightzone.dk:110}", "nickymogensen@lightzone.dk", "xxxxxxxxxxxxx);
if (!$konto === false)
{
echo "ok";
}
else
{
echo "nej";
}
imap_close($konto);
Jeg har også prøvet med {pop.lightzone.dk:110/pop3} og {pop.lightzone.dk:110}INBOX, men det duer ikke rigtig.
Det er testet på min egen server og på b-one.
På min egen server får jeg:
"Warning: imap_open(): Couldn't open stream {pop.lightzone.dk:110}INBOX in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6
Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6
PHP Warning: imap_open(): Couldn't open stream {pop.lightzone.dk:110}INBOX in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6 PHP Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6 "
og på b-one er det Internal Server Error.
Jeg er 100% sikker på at login er korrekt, og at porten er den rigtige. Kan den mislykkede forbindelse skyldes spæring af porte på b-one? Jeg synes det ville være lidt mærkeligt, da jeg har prøvet at åbne op for det hele på min egen server, og ligeledes virker det ikke.