connect problem med imap

Tags:    php

Jeg er gået i gang med at lave et script der henter mails fra en given mail-konto.

Men bare det at få forbindelse til pop3 serveren fejler... Koden ser således ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg har også prøvet med {pop.lightzone.dk:110/pop3} og {pop.lightzone.dk:110}INBOX, men det duer ikke rigtig.

Det er testet på min egen server og på b-one.

På min egen server får jeg:
"Warning: imap_open(): Couldn't open stream {pop.lightzone.dk:110}INBOX in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6

Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6
PHP Warning: imap_open(): Couldn't open stream {pop.lightzone.dk:110}INBOX in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6 PHP Fatal error: Maximum execution time of 30 seconds exceeded in c:\\inetpub\\wwwroot\\simplify\\mail.php on line 6 "

og på b-one er det Internal Server Error.

Jeg er 100% sikker på at login er korrekt, og at porten er den rigtige. Kan den mislykkede forbindelse skyldes spæring af porte på b-one? Jeg synes det ville være lidt mærkeligt, da jeg har prøvet at åbne op for det hele på min egen server, og ligeledes virker det ikke.

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv med {pop.lightzone.dk/pop3:110} , og brug feedback som et handle til din inbox, det kunne hedde andet end INBOX i nogle systemer, selv om jeg knap nok har fantasi til at forestille mig hvilke (noget SUN server snask?).

t