Dankort betaling

Tags:    php

Hejsa :)

Hvad skal der til for at kunne udvide sin shop med dankortbetaling :P? ..

er helt på bar bund, så hvis nogle kunne give mig en artikel eller lign. ville det være great :P

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Med mindre du har meget styr på den (og det lyder det jo ikke som om du har :-)) er det ikke noget du kan lave selv. Løsningen skal nemlig godkendes af PBS og de har (heldigvis) nogle meget skrappe sikkerhedskrav.

Du er dog ikke helt uden hjælp. Jeg vil anbefale dig at tage et kig på www.dibs.dk. Det er et firma som bla. tilbyder internetbetalingsløsninger. Løsningerne er ret nemme at implementere i en eksisterende side, og der er forskellige integrationsmuligheder. Hagen ved systemet er, at det koster 395 kr. om måneden, men mon ikke de fleste butikker skulle kunne afse det.

/Andreas Møgelmose

----
Don't take life too serious, you'll never escape it alive anyway.

Altså de 395 kr., skal jo stå målt med de 15.000 kr. som jeg mener en betalings gateway koster hos PBS, så 395 kr. er jo ingen penge.

Jan Larsen
CO-owner Jabo-web.com
http://www.jabo-web.com?ref=3

Det er ulovligt at lave et dankort betaling på nettet, Hvis PBS er ikke er indbladet i denne sag... Derfor skal du kantakt PBS, om det, eller bestille et produkt hos dem, dette vil typisk koste 1000 kr. om året.

t