PHP-programmør søges!

Tags:    php

Ja, jeg søger IGEN en GOD PHP-programmør, som vil lave en NÆSTEN alt gratis, for Zeekoo.dk

Jeg kan ikke forklare hvad der skal laves, da det er forskelligt.
Men vi søger MEGET en PHP-programmør!

[Redigeret d. 10/04-05 18:24:22 af Leo]

9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja, jeg søger IGEN en GOD PHP-programmør, som vil lave en NÆSTEN alt gratis, for Zeekoo.dk

Gratis? Tror jeg du skal længere ud på landet med.

Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

Jeg må følge med de andre og sige at du nok får meget svært ved at finde en gratis. Mange af os PHP-programmører på denne side, har selvlært PHP, så måske var det en ide at sætte sig ned og lære det selv? Det er faktisk ikke så svært, php er meget let at gå til i forhold til f.eks. programmeringssprog (ingen debat om det er et sprog eller ej plz)

Der er blandt andet nogle udemærkede artikler her på udvikleren.dk under php-sektionen.

Desuden, til en fremtidig søgning af php hjælp, eller generelt hjælp, så lad være med at bruge ordet "IGEN" ;) Det får det til at lyde som om du forventer at nogen skal hjælpe og det er for dårligt ingen har svaret dig PT.

Men ønsker dig held og lykke med at finde Hjælpen / lære det selv

Mvh
Lasse

Jeg mindes at du allerede for kort tid siden har skrevet en tråd med samme emne, og den har du faktisk ikke engang gidet at lukke inden du oprettede denne. Jeg synes du skal se realiteterne i øjnene at der ikke er nogen der gider lave noget for dig gratis, specielt når de ikke aner hvad det er du vil.

Jeg skal selvfølgelig ikke forhindre dig i at tro på at det lykkes at finde en, men du bedes venligst lade være med at lade det gå ud over udvikleren.dk's forum. En tråd er nok, og du har ikke større chance for at få hjælp af at spamme forummet. Folk bliver bare som mig irreteret på dig. Jeg vil bede dig lukke denne tråd, så du kun har en åben tråd om emnet.

[Redigeret d. 10/04-05 20:43:02 af Jesper Kristensen]

syntes egentligt ialt at forumet's emner bliver mere og mere "Er der nogen der gider lave......", "søger skribenter til ..... " "Jeg har lavet et community, husk at oprette jer"......

Jeg så det i starten, og jeg har kun været her kort, som et forum, hvor man stillede eventuelle spørgsmål i som rettede sig om udvikling, og ikke som det foregår på www.dba.dk uden penge..

Så på en eller anden måde, få strammet reglerne for hvad der må postets, så som p2p, brugskunts salg og Free-Job annoncer...

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Jeg synes det mest sjoveste er at han ikke kan forklare hvad det er han vil have lavet.

Eftersom han vil have det gratis kunne han jo lige så godt bare poste en projekt beskrivelse og så kunne dem der ville prøve at lave det. :), kunne jo blive endnu en af de der helt små kedelige konkurrencer og vinderen får sin underskreft skrevet tykt og tydeligt et eller andet sted på hans side :)
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Enig med Jokke, lad os få ryddet op og lavet nogle regler. Husk på at alt der sker på denne side er fordi man ønsker at hjælpe andre... derfor synes jeg også at hvis man udnytter dette til at søge arbejdskraft eller promovere sin nydviklede side, så er det måske ikke i dette forum det hører til.

Jeg synes også at de indlæg hvor man bliver bedt om at bedømme ens nye side er lige på grænsen til hvad der er acceptabelt, personligt kan jeg godt forstå hvorfor man gør det, men omvendt så er der ikke så langt fra at bede folk om at bedømme deres side til at få dem til at skrive i gæstebogen eller oprette sig i forummet. Måske skulle der laves en sektion til dette, ligesom der er en sektion til jobopslag ???

Hvis nu man endelig skal slå et job op her på sitet, så gør det i job sektionen, det er det den er der for.

P.S. Måske skulle denne diskution flyttes til et andet forum

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
All your base are belong to us

User
Bruger #31 @ 11.04.05 12:43

Hvis jeg skulle lave noget gratis for en side, vil jeg være sikker på jeg fik noget ud af det. Jeg kan ikke se nogen overhovedet får noget ud af at lave noget til den side, den første gang man kommer ind på siden finder man døde links, usmageligt design - kort sagt en side man aldrig ville komme tilbage til...

Mvh
Mads \\'zephid\\' Madsen

Ja, undskyld, lukker den nu......

Du skal ikke undskylde, eller have det skidt med det. Det er måske mere os andre, der ikke ved hvordan vi skal opføre os overfor andre mennesker. Jeg er ked af at denne diskution blev foretaget i en tråd du havde oprettet, men vær forsikret om at du bare har været uheldig at ramme nogle af os udviklere på en dårlig dag... Vi burde have flyttet tråden, eller oprettet en ny, til et andet forum og så på en pæn måde have sagt nej tak til dit tilbud. Jeg beklager...

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
Praesto et Persto

t