data fra tekstfelt

Tags:    c++

<< < 12 > >>
Hej allesammen

Jeg har et program hvor jeg har en scrollbar og et tekstfelt. Når man flytter på scrollbaren vises værdien i tekstfeltet. Nu kommer problemet, jeg vil gerne have sådan at hvis man skriver et tal i tekstfeltet så skal det opdateres i scrollbaren. Er der nogen der ved hvordan jeg gør det?

Mvh.

Søren

19 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis du på google søger på det WM_HSCROLL og msdn og klikker på det første link får du diverse info om WM_HSCROLL, her kan du bl.a. se at lParam er HWND for din scroll bar control.

Du kan bruge GetDlgCtrlID hvis du vil have ID'en på scroll baren.

Jeg samler ikke på point.

Hvis du på google søger på det WM_HSCROLL og msdn og klikker på det første link får du diverse info om WM_HSCROLL, her kan du bl.a. se at lParam er HWND for din scroll bar control.

Du kan bruge GetDlgCtrlID hvis du vil have ID'en på scroll baren.

Jeg samler ikke på point.

Jeg kan ikke få det til at virke. Jeg har 2 og værdien ændre sig uanset hvilken en af scrollbarene jeg bruge og det er jo ikke meningen.

Mvh.

Søren

Måske vi skulle se noget kode?

Måske vi skulle se noget kode?

det er den kode jeg har vist dig men den kommer lige igen.
Fold kodeboks ind/udKode 

Må jeg se hele koden?

Hvis det er for meget til at poste her, så send mig det i en email.

Må jeg se hele koden?

sender det lige i en mail, sender det til den i din profil

Må jeg se hele koden?

Hej tak for det du lavede og sendte til mig, det virkede ikke men ud fra det du havde lavet fik jeg selv en ide til hvordan og det virkede. Du er sikker på du ikke vil have UP'ene

Ja, jeg er sikker på at jeg ikke vil have UP'erne. Jeg har i det år jeg har færdes på udvikleren holdt mig fri af UP, jeg har ikke tænkt mig at lave om på det.

Lav selv et svar og accepter det, så får du pointene tilbage og spørgsmålet bliver lukket.

Ja, jeg er sikker på at jeg ikke vil have UP'erne. Jeg har i det år jeg har færdes på udvikleren holdt mig fri af UP, jeg har ikke tænkt mig at lave om på det.

Lav selv et svar og accepter det, så får du pointene tilbage og spørgsmålet bliver lukket.

ok
men endnu en gang mange tak.

<< < 12 > >>
t