tagwall UDEN MYSQL

Tags:    php

Hey!

Jeg tænkte på om nogen har et link til et sted med en tawall eller en toturial til en? det skal som emnet siger være uden mysql :)

Kent

7 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der er ikke rigtig noget svært i det, bare slå op på php.net hvordan man åbner en fil og skriver til den.
Den eneste potentielle udfordring er hvis du vil have nyeste i toppen, istedet for i bunden ... men så skal du bare finde ud af at læse filen ind i en streng, lukke filen og åbne den ny med overskriv, skrive den nye tag ind og så resten fra strengen forinden bagefter og lukke.
Tadaaa!

Cool! det kigger jeg på, jeg er bare lidt af en begynder, og skal lave eksamens projekt i programmering C ... det er selvfølgelig tillad for os at kopiere andres ellers ville jeg ikke gøre det, vi skal bare kunne forklare hele scriptet, men jeg kunne ikke lige overskue hvad jeg skulle, så tak for det, du skrev jo på en måde lige det jeg skulle høre :)

Ok, held og lykke med det da.

Men det er jo sjovest at lave det selv, og så kan man som regel også meget bedre forklare det og forsvare sine forklaringer hvis det bliver nødvendigt.

Har intet imod f.eks. at lave review på dit script hvis du vil have det, kan være rart at få lidt kritik fra andre end sig selv, inden man afleverer det. Det kunne jo være der var nogle gode generelle råd, som f.eks. at lukke sine ressourcer efter sig, skrive kommentarer og den slags :)

Ja!

Det kunne være fedt, jeg kan lige skrive til dig her på udvikleren.dk hvis det er :) tak for tilbudet :)

Cool! det kigger jeg på, jeg er bare lidt af en begynder, og skal lave eksamens projekt i programmering C ... det er selvfølgelig tillad for os at kopiere andres ellers ville jeg ikke gøre det, vi skal bare kunne forklare hele scriptet, men jeg kunne ikke lige overskue hvad jeg skulle, så tak for det, du skrev jo på en måde lige det jeg skulle høre :)

Forstår det ikke rigtig. Du vil lave et tagwall script i php fordi du skal op i eksamen i C programmering?

Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

han skrev ikke C programmering, men programmering C.

han skrev ikke C programmering, men programmering C.

Det hedder programmering C fordi det er C niveu... :P hehe

t