Counter?

Tags:    php

Hej jeg har lavet følgende lille counter men jeg får fejl:

counter.php
Fold kodeboks ind/udKode 

counter.txt

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg får følgende fejl er der nogle der kan hjælpe med hvad der er galt???

Warning: fopen(counter.txt): failed to open stream: Permission denied in /web/www/frac/users/mytestpage/counter.php on line 9

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/mytestpage/counter.php on line 10

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/mytestpage/counter.php on line 11

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

counter.php
Fold kodeboks ind/udKode 

har du prøvet at chmode den til 777?

counter.txt

Fold kodeboks ind/udKode 

Warning: fopen(counter.txt): failed to open stream: Permission denied in /web/www/frac/users/mytestpage/counter.php on line 9

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/mytestpage/counter.php on line 10

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /web/www/frac/users/mytestpage/counter.php on line 11

Hilsen Mathias

counter.php
Fold kodeboks ind/udKode 

counter.txt

Fold kodeboks ind/udKode 

Tror ikke du har skrive rettigheder til det på serveren.
Slot\\\\ - All your base are belong to us
http://www.sigsys.dk

[Redigeret d. 21/03-05 11:51:49 af Martin Slot]

t