Header("loacation...

Tags:    php

Så, nu har jeg kigget dette forum igennem flere gange og kigget i php's manual. Jeg har lidt problemer med mit side system..
Mange bruger jo $_GET['side'] og så includer, det kan jeg sagtens lave, men jeg vil ikke include... jeg vil bruger Header("location: $side"); hvordan? kan ikke få det til at virke :(, næsten pineligt :P.
Ved det må være noget med at lave en variabel som ligner noget i stil med det her:

$path = $_GET['path'];
$path = $path . ".php";
Header("Location: $path");

nb.: sry med uvp, men har ikke flere :(

I cant do it captain, i dont have the powa\\\\\\'!

[Redigeret d. 20/03-05 11:11:21 af Dennis]

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Så, nu har jeg kigget dette forum igennem flere gange og kigget i php's manual. Jeg har lidt problemer med mit side system...
Mange bruger jo $_GET['side'] og så includer, det kan jeg sagtens lave, men jeg vil ikke include... jeg vil bruger Header("loacation: $side"); hvordan? kan ikke få det til at virke :(, næsten pineligt :P.
Ved det må være noget med at lave en variabel som ligner noget i stil med det her:

$path = $_GET['path'];
$path = $path . ".php";
Header("Loaction: $path");

du kan starte med at stave rigtigt til location.
Prøv dette istedet
header("location: ".$path);

Jamen det kan du jo gøre noget ved. Der er sikkert nogen du kan hjælpe med et eller andet i et af foraerne. :)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

[Redigeret d. 19/03-05 19:37:34 af Martin Dybdal]

Tror det her virker

$page = $_GET['page'];
header("Location: $page.php");

eller

$page = $_GET['page'];
$header = $page .".php";
header("Location: $header");

---------------------------------
www.teamsf.frac.dk
www.EJ-Computer.dk | Your PC entertainer

[Redigeret d. 19/03-05 21:08:43 af Martin Kristensen]

Så, nu har jeg kigget dette forum igennem flere gange og kigget i php's manual. Jeg har lidt problemer med mit side system...
Mange bruger jo $_GET['side'] og så includer, det kan jeg sagtens lave, men jeg vil ikke include... jeg vil bruger Header("loacation: $side"); hvordan? kan ikke få det til at virke :(, næsten pineligt :P.

$path = $_GET['path'];
$path = $path . ".php";
Header("Loaction: $path");

du kan starte med at stave rigtigt til location.
Prøv dette istedet
header("location: ".$path);

Jamen det kan du jo gøre noget ved. Der er sikkert nogen du kan hjælpe med et eller andet i et af foraerne. :)

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

[Redigeret d. 19/03-05 19:37:34 af Martin Dybdal]

hmm, ville gerne have et svar..!

Der er lagt svar. Stav korrekt til "location". Det hedder hverken "loacation" eller "loaction".

--
Ronni Egeriis

Der er lagt svar. Stav korrekt til "location". Det hedder hverken "loacation" eller "loaction".

--
Ronni Egeriis

LOL, hehe min fejl :D, lidt en bommert :P

t