søgemaskiner og php

Tags:    php

<< < 12 > >>
Hej

Jeg kender ikke selv så meget til php, men har en arbejds kolega, som koder i php.
Når vedkomende har lavet et site, kan søgemaskinerne ikke finde sitet, heller ikke hvis der bliver lavet en komplet søgemaskine optimering.
Er der nogen der kender til de problemer, eller kan det være hans måde at programmere på ??

/Majbritt

17 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
adressen er: www.netvaerksgrupper.dk

Jeg har ikke finde sitet på google, hvis jeg søger på noget tekst fra sitet (som ligger i databasen).

/Majbritt

Findes der nogen links til siden (Udover det du lige har givet) ?

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

http://www.altavista.com/web/results?itag=wrx&q=netv%C3%A6rksgrupper&kgs=1&kls=0

Den står der som nummer 6.

-----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
Version: 3.12
GED d- s: a--- C++ W++ w PS X+ tv+ b D G e- h! !r z--
------END GEEK CODE BLOCK------

jeg må konkludrer, at siden er blevet bandlyst på google, og afslutter derfor denne tråd.
Tak for hjlæpen !

/Majbritt

Det er den selvfølgelig ikke, ikke med mindre han laver server script der sender google bots ind på uendeligt lange backdoor text links, hvis du vil skal jeg nok lige analysere siden lidt for dig ?

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Det er den selvfølgelig ikke, ikke med mindre han laver server script der sender google bots ind på uendeligt lange backdoor text links.

og selvfølgelig skal han fjerne denne:
<noscript>Your browser does not support JavaScript!</noscript>

Den vil google fatte som FUCKING FUSK !, noget af det værste man kan gøre..

Og for guds skyld få siden tilmeldt dmoz.org... husk at finde den rette kategori, skrive den rigtige forklaring og ikke tilmelde mere end en gang.. du har et forsøg der... går den igennem vil den blive optaget af rigtigt mange søgemaskiner..

Jeg skal analysere siden hvis det har din interesse ?

og hvis han er interreseret gerne søgemaskine optimere den for ham.. se eksempelvis :

http://www.google.dk/search?hl=da&q=multimediedesign&meta=

Ved godt det ikke ser ordentligt ud i google.com, men nu har jeg fået den til tops ! der findes 1000vis af små ting der spiller ind, og han gør en del forkert, men nej, han er ikke blevet banlyst af google.com

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

kiggede lige mine mails igennem:

du får denne besked hvis du er "banned" fra deres index :

"Your page was manually removed from our index, because it did not conform with the quality standards necessary to assign accurate PageRank. We will not comment on the individual reasons a page was removed and we do not offer an exhaustive list of practices that can cause removal. However, certain actions such as cloaking, writing text that can be seen by search engines but not by users, or setting up pages/links with the sole purpose of fooling search engines may result in permanent removal from our index. If you think your site may fall into this category, you might try 'cleaning up' the page and sending a re-inclusion request to help@google.com. We do not make any guarantees about if or when we will re-include your site."

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen

dobbeltpost

<< < 12 > >>
t