Hej allesammen.
Jeg er igang med en tagwall.. den er lavet sådan at man skal være logget ind for at kunne skrive!
Når en logger ind i mit community og vælger tagwall hvor man kan vælge ret profil eller skriv i tagwall så når de vælger tagwall skal der komme sådan en besked som f.eks siger:
Nicolaj er lige logget på!
nærmest en bot
.
Håber nogen kan hjælpe
.. jeg kan ikke finde ud af at lave det
..
Min besked kode ser således ud:
<?
include "config.php";
$hent_beskeder = mysql_query("SELECT * FROM tagwall ORDER BY id DESC") or die(mysql_error());
while($vis_beskeder = mysql_fetch_array($hent_beskeder)) {
?>
<font color="<? echo $vis_beskeder[farve]; ?>" size="2"><b><? echo $vis_beskeder[navn]; ?></font></b>
- D. <? echo $vis_beskeder[dato]; ?><br>
<? echo $vis_beskeder[tekst]; ?><br>
<? } ?>
<?
if($_GET[vis] == "" OR $_GET[vis] == "nyeste") {
include "config.php";
$hent_beskeder = mysql_query("SELECT * FROM gb ORDER BY id DESC LIMIT 20") or die(mysql_error());
?>
<font color="<? echo $vis_beskeder[farve]; ?>" size="2"><b><? echo $vis_beskeder[navn]; ?></font></b>
<?
}
}
?>
<?
if($_GET[vis] == "" OR $_GET[vis] == "alle") {
include "config.php";
$hent_beskeder = mysql_query("SELECT * FROM gb ORDER BY id DESC LIMIT 20") or die(mysql_error());
?>
<?
}
}
?>
Det der er kun der hvor beskederne vises regner ikke der skal mere til og forresten i må osse meget gerne skrive om der skal et felt i mysql og om det skal være varchar eller hva nu det nok skal være...
[Redigeret d. 16/02-05 14:22:48 af Nicolaj]