Tagwall!

Tags:    php

Hej allesammen.

Jeg er igang med en tagwall.. den er lavet sådan at man skal være logget ind for at kunne skrive!

Når en logger ind i mit community og vælger tagwall hvor man kan vælge ret profil eller skriv i tagwall så når de vælger tagwall skal der komme sådan en besked som f.eks siger:

Nicolaj er lige logget på!

nærmest en bot :).

Håber nogen kan hjælpe :).. jeg kan ikke finde ud af at lave det :S..

Min besked kode ser således ud:

<?
include "config.php";
$hent_beskeder = mysql_query("SELECT * FROM tagwall ORDER BY id DESC") or die(mysql_error());
while($vis_beskeder = mysql_fetch_array($hent_beskeder)) {
?>
<font color="<? echo $vis_beskeder[farve]; ?>" size="2"><b><? echo $vis_beskeder[navn]; ?></font></b>
- D. <? echo $vis_beskeder[dato]; ?><br>
<? echo $vis_beskeder[tekst]; ?><br>
<? } ?>

<?
if($_GET[vis] == "" OR $_GET[vis] == "nyeste") {
include "config.php";
$hent_beskeder = mysql_query("SELECT * FROM gb ORDER BY id DESC LIMIT 20") or die(mysql_error());
?>
<font color="<? echo $vis_beskeder[farve]; ?>" size="2"><b><? echo $vis_beskeder[navn]; ?></font></b>
<?
}
}
?>
<?
if($_GET[vis] == "" OR $_GET[vis] == "alle") {
include "config.php";
$hent_beskeder = mysql_query("SELECT * FROM gb ORDER BY id DESC LIMIT 20") or die(mysql_error());
?>
<?
}
}
?>

Det der er kun der hvor beskederne vises regner ikke der skal mere til og forresten i må osse meget gerne skrive om der skal et felt i mysql og om det skal være varchar eller hva nu det nok skal være...

[Redigeret d. 16/02-05 14:22:48 af Nicolaj]

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej allesammen.

Jeg er igang med en tagwall.. den er lavet sådan at man skal være logget ind for at kunne skrive!

Når en logger ind i mit community og vælger tagwall hvor man kan vælge ret profil eller skriv i tagwall så når de vælger tagwall skal der komme sådan en besked som f.eks siger:

Nicolaj er lige logget på!

nærmest en bot :).

Håber nogen kan hjælpe :).. jeg kan ikke finde ud af at lave det :S..

Min besked kode ser således ud:

<?
include "config.php";
$hent_beskeder = mysql_query("SELECT * FROM tagwall ORDER BY id DESC") or die(mysql_error());
?>
<font color="<? echo $vis_beskeder[farve]; ?>" size="2"><? echo $vis_beskeder[navn]; ?></font>
- D. <? echo $vis_beskeder[dato]; ?>
<? echo $vis_beskeder[tekst]; ?>
<? } ?>

<?
if($_GET[vis] == "" OR $_GET[vis] == "nyeste") {
include "config.php";
?>
<font color="<? echo $vis_beskeder[farve]; ?>" size="2"><? echo $vis_beskeder[navn]; ?></font>
<?
}
}
?>
<?
if($_GET[vis] == "" OR $_GET[vis] == "alle") {
include "config.php";
?>
<?
}
}
?>

Det der er kun der hvor beskederne vises regner ikke der skal mere til og forresten i må osse meget gerne skrive om der skal et felt i mysql og om det skal være varchar eller hva nu det nok skal være...

[Redigeret d. 16/02-05 14:22:48 af Nicolaj]

t