Community / Brugersystem I Php.

Tags:    php

Hejsa .. Jeg står og mangler et community/bruger system til min hjemmeside www.zyrik.dk . Der skal bare være opret + login + en side man kommer til, når man er logget ind ! :)
Husk - (Send over msn - det virker ikke de koder i skriver her!)

[Redigeret d. 15/02-05 19:53:45 af Patrick]

9 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Så må du jo lære PHP. Hvad får folk ud af at smide et så stort system i hovedet på dig? Hvis det var lønnet var det en anden sag...

--
Ronni Egeriis

Det gør jeg Ronni din kælling :P Vi ses i morgen :)

login.php
Fold kodeboks ind/udKode 

opret.php

Fold kodeboks ind/udKode 

Der skulle det være :) Jadak....

################
# R&M I Dit Fjæs Der? #
# Ronni & Mikkel #
################

Der er lavet artikler om det, se evt.: http://udvikleren.dk/article.php?aid=80&techid=6

adam
Køb en zebra - og kald den plet

Der er lavet artikler om det, se evt.: http://udvikleren.dk/article.php?aid=80&techid=6

adam
Køb en zebra - og kald den plet

Ja, Det har jeg set, men jeg kan ikke finde ud af at få det til at virke ! :S

Så må du jo lære PHP. Hvad får folk ud af at smide et så stort system i hovedet på dig? Hvis det var lønnet var det en anden sag...

--
Ronni Egeriis

Må du jo selv om :) Problemet bliver så nok bare at Patrick så ikke kan finde ud af at bruge systemet så det beskytter mod noget :) (eftersom han ikke kan PHP)

Det er en plat retning udviklingen har taget med at man bare vil have en masse systemer, det er der ingen der får noget ud af.

Mikkel, du får jo ikke noget ud af at give ham nogle koder, som han ikke ved hvad betyder. Og Patrick, du får du ikke noget ud af at modtage nogle koder du ikke kender noget til, og som du bare sætter ind i to filer, og så skulle det virke. Hvis det ikke virker ved du ikke hvad du skal gøre og glor bare dumt og prøver at finde et andet system - for det er nok systemet der er noget galt med (?)...

Well.. Synes bare det er klamt at man ikke vil lære det sprog man benytter.

Hvis du vil lære ASP og bruge det på din hjemmeside, hvorfor bruger du så ikke tiden på at lære det, og så få stablet din side på benene, fremfor at bygge en side op du alligevel kun skal bruge midlertidigt? Og som garanteret ikke vil virke ordentligt.. (Baseret på erfaringer)

Og eftersom du har postet dit spørgsmål i et offentligt forum har jeg lov til at ytre min mening.

--
Ronni Egeriis

Noget så simpelt som et login system :) Hvor meget tror du man ville kunne få for det Rudi :) Vil give dig ret i, hvis det er et stort script... Og vil også give dig ret i det andet, men sådan en lille ting som et login :)

Patrick? Vil gerne have mine points tak... Og jo de virker her... Så jeg gider da ikke sende dem over MSN... Bare kopier koderne og gem dem som PHP filer? Og lær lidt PHP...

Hvis et login system skal fungerer optimalt skal man også undervises i hvordan det system man har fået i hånden fungerer. Når man ikke kan PHP kan man ikke læse det. Og det kræver ekstra arbejde. Og enten ender det med at du ikke har givet ham et script der virker ordentligt, med en masse sikkerhedshuller, eller også kan Patrick ikke finde ud af at intregrere det, og så smider han det væk.

Alt i alt, spildt arbejde.

Det kan godt være det ikke er et stort system, men det tager da minimum 3 timer at lave. Hos et professionelt webdesigner bureau vil det kunne koste op til ihvertfald 4.500 kr.

--
Ronni Egeriis

Godt ord igen... Hvorfor er det altid jeg ender med at sige disse 3 ord "Du har ret"? :(

--
Ronni Egeriis
################
# R&M I Dit Fjæs Der? #
################

t