Installer program hjælp?

Tags:    c++

<< < 12 > >>
jeg har lavet et lille program her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Men i programmet hvor jeg registre at knapperne er blevet trykket ned der har jeg brugt system("install.exe"); til at kalde en installationsfil og så kommer installationsfilen da også op men der kommer et dos vindue op sammen med efter som det er en dos kommando så jeg tænkte om der ikke var en måde at kalde den så dos vinduet ikke kommer med? nogle der kan hjælpe?

Et eksempel:

Fold kodeboks ind/udKode 

Ok jeg har nu et program der ser sådan ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Men jeg får disse fejl:
Borland C++ 5.5.1 for Win32 Copyright (c) 1993, 2000 Borland
botinstall.cpp:
Error E2108 botinstall.cpp 71: Improper use of typedef 'std::string' in function
__stdcall MainWndProc(HWND__ *,unsigned int,unsigned int,long)
Error E2379 botinstall.cpp 71: Statement missing ; in function __stdcall MainWnd
Proc(HWND__ *,unsigned int,unsigned int,long)
Error E2451 botinstall.cpp 93: Undefined symbol 'Path' in function __stdcall Mai
nWndProc(HWND__ *,unsigned int,unsigned int,long)
*** 3 errors in Compile ***

Man kan ikke have funktioner inde i funktioner i C og C++

Du skal flytte GetFolder funktionen ud af MainWndProc, put den ind inden MainWndProc.

Jeg takker :D Nu har jeg kun det ene problem tilbage:
Fold kodeboks ind/udKode 

CreateProcess gider ikke kalde en .txt fil når man kører dette sker der ikke noget??

CreateProcess kan kun bruges til at starte programmer.
For at åbne en txt fil i det program der normalt bruges til txt filer kan du bruge:

ShellExecute(0, "open", "test.txt", 0, 0, 0);

Du kan også bruge "notepad.exe" som første parameter til CreateProcess

Mange tak :D Nu har jeg næsten fået lavet mit program resten kan jeg sagtens selv så jeg siger tak :D

Ahh nu troede jeg lige jeg ikke løb ind i flere problemer men så selvfølelig lige det sidste jeg laver der er der et problem :S nåhh men problemet er at jeg ikke kan gemme disse skrå streger ( \\ ) i en string variabel ved du om man kan gøre noget så man godt kan have den skråstreg i variablen?

Ahh nu troede jeg lige jeg ikke løb ind i flere problemer men så selvfølelig lige det sidste jeg laver der er der et problem :S nåhh men problemet er at jeg ikke kan gemme disse skrå streger ( \\ ) i en string variabel ved du om man kan gøre noget så man godt kan have den skråstreg i variablen?

bare lav \\\\ det bliver til \\:)

Hilsen Mathias

<< < 12 > >>
t