Installer program hjælp?

Tags:    c++

<< < 12 > >>
jeg har lavet et lille program her:
Fold kodeboks ind/udKode 

Men i programmet hvor jeg registre at knapperne er blevet trykket ned der har jeg brugt system("install.exe"); til at kalde en installationsfil og så kommer installationsfilen da også op men der kommer et dos vindue op sammen med efter som det er en dos kommando så jeg tænkte om der ikke var en måde at kalde den så dos vinduet ikke kommer med? nogle der kan hjælpe?

Okay jeg har fundet ud af noget af det ved hjælp af dit link:
Fold kodeboks ind/udKode 

jeg har lavet sådan at når man klikker sker dette men ved ikke om det er rigtigt og kan ikke helt finde ud af hvad der skal stå i de sidste 2 rækker hvor jeg har sat ? tegn kan du hjælpe?

Du laver:
Fold kodeboks ind/udKode 

og så bruger du: &si, &pi som de to sidste parametre.

Okay det er gjort men jeg får en fejl når jeg compiler:

Fold kodeboks ind/udKode 

Borland C++ 5.5.1 for Win32 Copyright (c) 1993, 2000 Borland
setup.cpp:
Error E2379 setup.cpp 89: Statement missing ; in function __stdcall MainWndProc(
HWND__ *,unsigned int,unsigned int,long)
*** 1 errors in Compile ***

jeg har skrevet en kommentar der hvor compileren siger fejlen er men jeg kan ikke finde ud af det for jeg forstår det som om der mangler en ; men jeg syntes ikke der mangler nogen

Du skal slette ordet OpenFile, og sætte en ; efter: &pi)

Jeg får stadig fejl:
Fold kodeboks ind/udKode 

Borland C++ 5.5.1 for Win32 Copyright (c) 1993, 2000 Borland
setup.cpp:
Error E2227 setup.cpp 98: Extra parameter in call to __stdcall CreateProcessA(co
nst char *,char *,_SECURITY_ATTRIBUTES *,_SECURITY_ATTRIBUTES *,int,unsigned lon
g,void *,const char *,_STARTUPINFOA *,_PROCESS_INFORMATION *) in function __stdc
all MainWndProc(HWND__ *,unsigned int,unsigned int,long)
*** 1 errors in Compile ***

Du har en parameter for meget, slet det første NULL efter FALSE.
Du har byttet rundt på &si og &pi.

Det skal være:
Fold kodeboks ind/udKode 

Oki nu virker det men jeg mangler bare en ting! ved du hvordan man kan lave en Browse knap? altså sådan der er en tekstboks og så en knap ved siden af så når man trykker på knappen kommer der sådan noget så du kan vælge stien til en bestemt mappe og så bliver stien skrevet i tekstboksen! håber du ved hvad jeg mener!

En dialog box til at finde mapper hedder SHBrowseForFolder:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/shellcc/platform/shell/reference/functions/shbrowseforfolder.asp

Den er lidt avanceret, men der er et eksempel på siden

Jeg kan overhovedet ikke forstå det fra msdn du har givet mig tror du at du kan lave et eksempel til mig istedet? kunne du prøve at lave et program til mig der når man har valgt stien ved hjælp af browse knappen og man så trykker på en knap hvor der står "OK" så skriver den stien ud i en messagebox?

<< < 12 > >>
t