Popup blocker ?

Tags:    php

Ey mig her igen :P

Er det egentligt muligt at lave sådan at hvis jeg har en side i 2 dele måske noed frame noed(fu*k det) så at gøre sådan at i den øverste form includer jeg et php script(ved jeg godt hvordan man gør:P) og så stopper det ALLE popups som kommer frem fra den anden del af siden ?

Er det egentligt muligt at lave ?

-----
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvad vil du dog bruge det til? Hvad med en rigtig popup-blocker?

http://secunia.com/multiple_browsers_window_injection_vulnerability_test/

Du kan bruge scriptet til at "overtage" popupen. Du skal bare ændre det til at lukke vinduet i stedet for at snyde folk :)

Hvad vil du dog bruge det til? Hvad med en rigtig popup-blocker?

http://secunia.com/multiple_browsers_window_injection_vulnerability_test/

Du kan bruge scriptet til at "overtage" popupen. Du skal bare ændre det til at lukke vinduet i stedet for at snyde folk :)

Forstår ikk lige meningen med den side ? man kan jo ikk hente noed kode eller noed ? ...

Grunden jeg at jeg skal bruge det, er at jeg linker til nogle sider med popup's og så har en linie med en tilbage knap oppe i toppen af de sider de sendes vidre til(frames, laves snart på en anden måde) og ville så være smart hvis der var auto popup blocker der i ;)?
<<<<
Jeg er mig du er dig, jeg ved godt du vil være mig men det ka du ikk for jeg er mig og du er dig :D

Du kan prøve at trykke vis kilde... Desuden må det da være op til folk selv om de vil have popupsne blokeret? Jeg synes det er uhøfligt at sætte frames på andres sider. Både over for brugeren, og over for den anden side.

Du kan prøve at trykke vis kilde... Desuden må det da være op til folk selv om de vil have popupsne blokeret? Jeg synes det er uhøfligt at sætte frames på andres sider. Både over for brugeren, og over for den anden side.

Nå jeg forstår stadig ikk en skid af siden så du får lidt piont men ikke alle ....

----

t