WEB-HOTEL

Tags:    php

Hej udviklere!

En ven og jeg skal lave et lille projekt!

Server info:
Windows XP Pro
Apache 2
PHP 4.3
MySQL

Vi skal lave et web-hotel, hvor man kan registrere sig, og der bliver oprettet en mappe i htdoc og i Apache conf. filen, bliver lavet et subdomain.

Det kunne også være smart vis man kunne logge sig ind, og se fx. hvor meget plads man har tilbage, og andre ting.

Jeg vil godt selv hjælpe med at lave det, men jeg er ikke speciel øvet til det med php og mysql.

Håber i vil hjælpe!

Venlig hilsen
VhL

7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ja det er vores egen server, og ja den står hos mig. Jeg har en 2048/512 forbindelse.

Hilsen VhL

Med fast eller dynamisk ip, og har i et domæne?
Det er jo lidt svært at lave et subdomæne hvis ikke i har et!
Lige en ting til min forbindelse til srv er en 10240/10240 og den har en oppe tid på 99,9% med 5mb plads. Det skal så lige siges at det har taget mig 4 mdr. for bareat få det til at virke, og med ekstra funktioner kommer det nok til at tage mindst et ½ år.

Det var bare lige for at fortælle hvad det kræver for at lave det du snakker om.

M.v.h. Johnny Rasmussen

[Redigeret d. 28/01-05 21:41:47 af Johnny Rasmussen]

Hej udviklere!

En ven og jeg skal lave et lille projekt!

Server info:
Windows XP Pro
Apache 2
PHP 4.3
MySQL

Vi skal lave et web-hotel, hvor man kan registrere sig, og der bliver oprettet en mappe i htdoc og i Apache conf. filen, bliver lavet et subdomain.

Det kunne også være smart vis man kunne logge sig ind, og se fx. hvor meget plads man har tilbage, og andre ting.

Jeg vil godt selv hjælpe med at lave det, men jeg er ikke speciel øvet til det med php og mysql.

Håber i vil hjælpe!

Venlig hilsen
VhL

Tror i selv det er smart hvis i ikke har særlig meget forstand på PHP og MySQL? Jeg mener, jeg tror da hellere kunder evt. vil vælge Whitehat eller andre stabile Webhoteller? Og jeres Server, står den hos en af jer? Hvis ja, hvilken forbindelse vil den så køre på?

Vær dig selv, ellers er du ingen... Citat af Mig :)

Ja det er vores egen server, og ja den står hos mig. Jeg har en 2048/512 forbindelse.

Hilsen VhL

Jeg har fast ip, og jeg har også et domaine.
Jeg er godt klar over at det kommer til at tage lang tid, og derfor ville det da være oplagt at begynde.

Alle de funktioner jeg beskriver i starten behøver ikke at komme lige med det samme.

Hilsen VhL

PS: Var det ikke 1024/1024 du mente din forbindelse var?

Ja, jeg tænker sq godt nok ''Hvad sker der her?'' I har ikke forstand på MySQL og PHP....Har i forstand på DNS? hvordan vil i overhovedet for det der til at virke når i ikke ved hvad i laver? Da jeg læste jeres indlæg fik jeg det lidt sådan at i måske ville have os(udviklere) til at lave det meste!! som du sagde:
//////

Håber i vil hjælpe!
//////

Jeg synes du/i lige skulle tæske jer igennem nogle php bøger og forskellige ting, da det i vil lave er et pænt stort projekt.

I cant do it captain, i dont have the powa\\'!

Det er jo ikke sådan at vi slet ikke kan noget php. Jeg har programmeret det i 3 måneder, så jeg kan det mest basale om php.

Hilsen VhL

Jeg lukker tråden da det ikke ser ud til der kommer meget hjælp.

Hilsen Jacob

t