Too many connections?

Tags:    php

Hej allesammen...

Hvad gør ejg ved denne fejlkode?

Warning: Too many connections in D:\\web\\minusme.dk_e7w6ju\\wwwroot\\connect.php on line 10
Under oprettelse af en forbindelse til databasen opstod følgende fejl:
Too many connections

MVh Rune

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej allesammen...

Warning: Too many connections in D:\\web\\minusme.dk_e7w6ju\\wwwroot\\connect.php on line 10
Too many connections

MVh Rune

genstart din server (eller bare mysqld)
læs mere her: http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/too-many-connections.html
Hilsen
Jan S.

Hej allesammen...

Too many connections

MVh Rune

Den nemme løsning er nok, at ændre mysql serverens indstillinger for hvor mange åbne forbindelser der må være. Jeg mener den som standard kun er sat til hundrede.

MvH

Stefan Svensson
http://SimLock.frac.dk

Men det er på nettet på mit webhotel Cliche... Det er vist ikke noget jeg kan styre

Men det er på nettet på mit webhotel Cliche... Det er vist ikke noget jeg kan styre

Hvis du har fulde rettigheder til din mysql kan du godt.
Men det tror jeg ikke helt, da du så kan ændre på andre bruge, som bruger samme web host...

Hilsen
Jan S.

[Redigeret d. 27/01-05 14:55:16 af Jan S]

Jeg bruger også cliche og deres mysql servere er generelt noget lort, jeg får hele tiden den fejl, eller også lagger mysqlindholdet på siden.

Hvordan kan man tilladde flere forbindelser / undgå mysql serveren lagger ?

// Kasper

Jeg bruger også cliche og deres mysql servere er generelt noget lort, jeg får hele tiden den fejl, eller også lagger mysqlindholdet på siden.

Hvordan kan man tilladde flere forbindelser / undgå mysql serveren lagger ?

// Kasper

Hvis det er din egen server, og/eller du har adgang til din mysql.ini, så skal den stilles til et støre antl connections,(men husk dette bruger mere ram!).

Hilsen
Jan S.

Hej igen... Der var igen problemer med Cliche's MySQL server, hvilket forårsagede problemet. men tak fo hjælpen.

t